۵۰۴ لغت کاملا ضروری زبان انگلیسی چیست؟

۵۰۴ لغت کاملا ضروری زبان انگلیسی چیست؟

کتاب ۵۰۴ واژه پرکاربرد در داخل و خارج ایران طرفداران بسیاری دارد و ناشران زیادی کتاب آن را چاپ کرده اند. این کتاب به اختصار ۵۰۴ نامیده می شود.

 

امروزه آشنایی و یا حتی تسلط بر زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین نیازهای اغلب افراد است. در محیط کار یا اینترنت و یا مطالعه و یا مکالمه آشنایی با این زبان یکی از ضروریات این دوره از زمان بوده و یادگیری این زبان صد در صد در بهبود و پیشرفت سایر امور مرتبط با زندگی و یا شغل و حرفه تأثیر بسزایی خواهد داشت. بسیاری از کسانی که امروزه به بالا بودن دانش زبانی شان افتخار می کنند از کتاب  ۵۰۴ شروع کرده اند.

 

به واقع کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی که به جرات می توان گفت از پرفروش ترین کتب زبان انگلیسی در دهه اخیر هم بوده منبع مفیدی برای اکثر زبان آموزانی است که می خواهند در حد متوسط لغاتشان را تقویت نمایند. ۵۰۴ لغت از پرتکرارترین و پرکاربردترین لغات انگلیسی دنیا را در کتاب‌ها، مجلات، مطبوعات، فیلم‌ها و مکالمات روزمره مردم آموزش می دهد. از منابع اصلی آزمون‌های زبان کنکورهای کارشناسی ارشد، دکترا و بسیاری از آزم ون‌های دیگر نظیر آزمون‌های وزارت بهداشت است. برای افزایش دامنه لغت و درک مطلب آزمون‌های بین المللی زبان نظیر IELTS، TOEFL, MSRT, Tolimo, Telp, GRE و … بی نهایت موثر است.

آیا شما هم درباره زبان انگلیسی سوالی دارید؟

سوالات خود را در بخش نظرات این مطلب مطرح کنید و تا آخر هفته جواب آن را دریافت کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.