دانلود پاسخنامه گرامر فمیلی ۳

مجموعه کتاب‌های “Family and Friends” یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان است. این مجموعه کتاب‌ها با تمرکز بر روی موضوعات خانوادگی، دوستان، مدرسه و فعالیت‌های روزمره، به کودکان کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به صورت جذاب و موثر یاد بگیرند.

“Family and Friends” شامل کتاب‌های مختلفی مانند کتاب‌های درسی، کتاب‌های کاربردی، فایل‌های صوتی، ویدیوها و منابع دیگر آموزشی است که به صورت یک دوره کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ارائه می‌شود. این مجموعه با استفاده از روش‌های تعاملی، بازی‌ها، تصاویر جذاب و فعالیت‌های گوناگون، به کودکان کمک می‌کند تا به صورت شاد و انگیزه‌بخش زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

علاوه بر این، “Family and Friends” به عنوان یک مجموعه جامع و ساختارمند، به دانش‌آموزان امکان مطالعه و تقویت مهارت‌های چهارگانه زبانی (خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری) را می‌دهد. همچنین، این مجموعه با تمرکز بر روی موضوعات و واژگان روزمره، به کودکان کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را در زمینه‌های مختلف زندگی‌شان به خوبی یاد بگیرند.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی “Family and Friends”، این مجموعه کتاب‌ها یک ابزار مناسب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است و به آن‌ها کمک می‌کند تا با لذت و انگیزه بالا به یادگیری زبان بپردازند.

کتاب اصلی ۳ Family and Friends

کتاب فمیلی اند فرندز ۳ به عنوان یکی از هفت سطح این مجموعه علاوه بر آموزش صحیح تلفظ و لهجه، با هدف تقویت مهارت های گفتاری و نوشتاری اقدام به آموزش گرامر و لغات می نماید. در ابتدای هر درس از این کتاب یک داستان کوتاه ارائه می شود که در برگیرنده گرامر جدید و لغاتی است که در طول درس آموزش داده خواهند شد و در پایان داستان سوالاتی در رابطه با مضمون آن پرسیده می شود.

در ادامه پس از آموزش لغات و گرامر، بر روی تلفظ صحیح و هجی کردن عبارات فوکوس می شود. همچنین زبان آموز می تواند مهارت خواندن و شنیداری خود را با مطالعه بخش ریدینگ تقویت نماید. در پایان هر درس نیز تمرین های لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ ارائه شده و زبان آموز باید با توجه به آنچه که از محتوای درس دریافته است به آن ها پاسخ دهد.

والدینی که قصد دارند تا یادگیری زبان انگلیسی فرزندانشان در منزل صورت بگیرد، پس از دریافت و دانلود کتاب های آموزش زبان فمیلی اند فرندز در صورتی که دانش کافی را داشته باشند می توانند به آموزش از روی کتاب معلم ۳ Family and Friends بپردازند و یا در کلاس های غیر حضوری زبان از جمله کلاس آنلاین آموزش زبان ایران ثبت نام نمایند.

Family and Friends کتاب کار با جواب

پس از اتمام هر درس از کتاب فمیلی اند فرندز، مرور مطالب و حل تمرین های مربوط به آن درس ضروری است. به همین دلیل به ازای هر یک از کتاب های هفت گانه Family and Friends یک ورک بوک یا همان کتاب کار در نظر گرفته شده است. والدین در زمان خرید کتاب اصلی فمیلی اند فرندز ۳ باید ورک بوک آن را نیز تهیه کنند و یا نسبت به دانلود فایل پی دی اف اقدام نمایند و در صورت نیاز صفحه های مورد نظر را پرینت بگیرند.

برخی از معلمان زبان نیز پس از اتمام درس، از تمرینات ورک بوک به عنوان کوییز استفاده می نمایند و همانند نحوه محاسبه نمره قبولی کانون زبان ایران از زبان آموز ها می خواهند تا با توجه به آنچه که از محتوای درس دریافته اند نسبت به پاسخدهی به سوالات اقدام نمایند و در انتهای کلاس خود جواب صحیح هر تمرین را با زبان آموزان دوره می کند.  در ادامه این مطلب برای سهولت امر، لینک دانلود ۳ Family and Friends کتاب کار با جواب ارائه شده است.

دانلود جواب

حل کردن تمرین های ارائه شده در این کتاب کار با به چالش کشیدن ذهن زبان آموز باعث تثبیت مطالب و یادگیری بهتر می شود. از طرفی والدینی که فرزندانشان به صورت غیر حضوری و از طریق کلاس های آنلاین آموزش می بینند و امکان مراجعه حضوری را ندارند، می توانند برای سنجش دانش زبان و میزان یادگیری فرزندانشان این کتاب را تهیه نموده و آن ها را به چالش بکشند.

فایل صوتی لیسنینگ فمیلی اند فرندز ۳

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه کتاب های فمیلی اند فرندز که باعث متمایز شدن آن با سایر کتب آموزشی زبان انگلیسی شده ارائه فایل لیسنینگ فمیلی فرندز ۳ است که در راستای تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان ارائه شده است. محتوای این فایل صوتی نیز کاملا برگرفته از متن کتاب اصلی و کتاب کار ۳ Family and Friends می باشد و معلمان معمولا با پخش کردن آن در کلاس، به تدریس مطالب می پردازند.

زبان آموزان نیز می توانند پس از اتمام کلاس و در منزل، تمرین های کتاب کار فمیلی اند فرندز ۳ را با مرور مطالب از طریق گوش دادن به فایل صوتی حل کرده و با پلی کردن چند باره این فایل بر روی تلفظ و لهجه خود کار کنند.

کتاب گرامر ۳ Family and Friends

معمولا به ازای هر یک از کتاب های فمیلی اند فرندز یک کتاب Grammar Friends نیز ارائه می شود که به صورت جزئی تر به موضوع گرامر تدریس شده می پردازد. زبان آموزان می توانند این کتاب را از طریق آموزشگاه ها و یا فروشگاه های معتبر تهیه نمایند و در صورتی که مقدور به تهیه نسخه فیزیکی کتاب نبود، نسبت به دانلود فایل پی دی اف کتاب گرامر ۳ Family and Friends اقدام نمایند.

در ابتدای هر درس از کتاب گرامر فمیلی اند فرندز ۳ به توضیح کامل گرامر موجود در کتاب اصلی پرداخته شده و تمرین های متعددی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. زبان آموز می تواند برای یادگیری بهتر، پس از مطالعه کامل توضیحات به حل تمرینات ارائه شده بپردازد. از جمله سایر امکانات این کتاب می توان به بخش Review اشاره نمود که در پایان هر سه درس در قالب تمرینات مروری ارائه می شود و معمولا معلمان از آن به عنوان کوییز هم استفاده می کنند.

کتاب گرامر

کتاب معلم ۳ Family and Friends

کتاب معلم ۳ Family and Friends متشکل از جواب سوالات و تمرینات موجود در کتاب اصلی فمیلی اند فرندز ۳ و کتاب کار آن می باشد. با توجه به اینکه پاسخ تمامی تمرین های بخش های مختلف در این کتاب ارائه شده است، معمولا توسط آموزشگاه ها برای تدریس معلمان و یا توسط والدین برای چک کردن جواب های صحیح و غلط فرزندانشان به تمرین های موجود تهیه می شود.

کتاب فمیلی اند فرندز ۳ دارای تمرین ها و سوالات زیادی در بخش اسپیکینگ، لیسنینگ و رایتینگ است. از آن جایی که برخی از والدین ممکن است دانش کافی را در رابطه با این مطالب را نداشته باشند با دانلود کتاب معلم ۳ Family and Friends می توانند به راحتی با در اختیار داشتن پاسخ های صحیح، به بررسی تکالیف فرزندانشان بپردازند.


نویسنده: ویدا یراحی

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.