گرامر زبان انگلیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

گرامر زبان انگلیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید تا بحال برای شما این سوال پیش آمده باشد که گرامر زبان انگلیسی چیست؟ یا اینکه یادگیری گرامر چه اهمیتی دارد؟ با اینکه گرامر به چه دردی می خورد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات این مطلب را با دقت بخوانید!!!

 

گرامر یا Grammar به معنی ساختار و سیستم یک زبان است یعنی همان دستور زبان خودمان. مردم اغلب اوقات گرامر را به عنوان قوانین یک زبان تعبیر می کنند در صورتی که این طور نیست. این طرز فکر مستلزم این است که ابتدا کسی قوانینی برای صحبت کردن گذاشته باشد و بعد مردم طبق آن شروع به صحبت کرده باشند. یک زبان بوسیله مردم از طریق تکامل صداها به کلمات و سپس به اصطلاحات و جملات بوجود آمده است.

هیچ زبان رایجی تا به حال ثابت نمانده و تغییرات زیادی را در دوره های مختلف متحمل شده است. پس آنچه را که ما گرامر یا دستور زبان می نامیم انعکاس یک زبان در یک زمان خاص است.
حالا این سوال پیش می آید که آیا لازم است برای یادگیری یک زبان، گرامر یا دستور زبان آن را یاد بگیریم؟
به صورت خیلی کوتاه و صریح می توان گفت که نه!
اغلب مردم جهان به زبان خودشان بسیار خوب صحبت می کنند بدون اینکه اطلاع زیادی از قواعد آن داشته باشند.کودکان نیز  حتی بدون اینکه بدانند معنی کلمه گرامر یا دستور زبان چیست شروع به صحبت کردن و یادگیری می نمایند.
اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به صورت جدی به دنبال فراگیری یک زبان خارجی (زبان انگلیسی) هستید پاسخ به سوال بالا برای شما بله است. فراگیری گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا این زبان را سریعتر و موثرتر فرا بگیرید.

 

در فرایند یادگیری زبان انگلیسی گرامر یا دستور زبان مانند یک دوست در کنار شماست و به شما کمک می کند تا مراحل رشد را پله پله حتی بدون وجود یک معلم طی کنید چیزها و مطالب زیادی را یاد بگیرید.

آیا شما هم درباره زبان انگلیسی سوالی دارید؟

سوالات خود را در بخش نظرات این مطلب مطرح کنید و تا آخر هفته جواب آن را دریافت کنید یا در بخش سوال کنید سایت زبان رمزی آن ها را جستجو کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.