فرهنگ انگلیسی زبانان را بیاموزید!!!

فرهنگ انگلیسی زبانان را بیاموزید!!!

در مقاله شکستن تابوی یادگیری زبان انگلیسی نکات بسیار مهم در زمینه شروع یادگیری زبان انگلیسی را با هم مرور کردیم. اکنون پس از انجام تمرینات ارائه شده در مقالات ۱ تا ۹ باید توانسته باشید ذهنیت خودتان را نسبت به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تغییر داده باشید.
شما باید به ذهنتان قبولانده باشید که یادگیری زبان انگلیسی یک امر کاملا ضروری جهت پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما در زندگی شخصی، شغلی و اجتماعی شماست. اکنون ذهن شما پذیرفته است که لذت یادگیری زبان انگلیسی بیش از رنجی است که از آن متحمل می شوید بنابراین پیوسته در پی راهی برای تقویت دانش زبان انگلیسی شماست. اگر اینگونه نیست از شما درخواست می کنم مجددا تمرین رنج و لذت را انجام بدهید تا به این نقطه برسید و سپس به ادامه این مقاله بپردازید.
یادگیری زبان انگلیسی تنها در به خاطر سپاری لغات و مکالمه خلاصه نمی شود. حتی یادگرفتن گرامر زبان انگلیسی نیز به تنهایی کافی نیست. شما باید بتوانید احساستان را به زبان انگلیسی بیان کنید و همچنین باید با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید.
برای آشنایی با آداب و رسوم کشورهای انگلیسی زبان می توانید فیلم های ساخته شده در کشور مورد نظرتان را مشاهده کنید و حین تماشای فیلم به نکات ظریف و مهم موجود در آداب معاشرت و نحوه برخورد کاراکترهای فیلم توجه کنید. به عنوان مثال در کشور انگلستان اگر شما چنگال را در دست راستتان بگیرید کار بی ادبانه ای کرده اید و همه به شما نگاه چپ خواهند کرد. این قانون برای زبان های دیگر نیز برقرار است.
منظور از بیان احساس به زبان انگلیسی اینست که بتوانید حس مورد نظرتان را در قالب کلمات بیان کنید. به عنوان مثال کلمه ی خدای من در زبان فارسی کاربردهای مختلفی دارد اما از روی لحن گوینده منظورش را استنباط می کنیم. در سایر زبان ها نیز چنین کلماتی وجود دارند بنابراین هنگام تماشای فیلم به لحن بازیگر و حرکات و رفتار او نیز توجه کنید تا بتوانید مانند یک انگلیسی زبان واقعی به زبان انگلیسی صحبت کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.