دانلود ترجمه کتاب active skills for reading 1

مجموعه کتاب های active skills for reading بسیار برای افزایش سطح مهارت خواندن زبان انگلیسی شما مناسب است. این کتاب بر اساس متد و روش آمریکایی ایجاد شده و برای ۲ حس دیداری وشنیداری شما بسیار می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مهارت شما را چه از لحاظ خواندن و چه از لحاظ شنیدن تقویت کند.

این کتاب ها در ۵ سطح از ابتدا و تا سطح ۴ قسمت نبدی شده و شامل دوازده درس می باشد. که همه دروس به صورت شفاف و صریح و واضح بیان شده اند و دانش پژوهان عزیز می توانندهر کدام از درس ها را که با فایل صوتی با لهجه آمریکن ایجاد شده است برای تقویت شنیداری مورد استفاده قرار دهند. در هر درس متناسب با همان سطح متون مناسب قرار گرفته است.

این مجموعه برای کسانی طراحی شده است که از سطوح مقدماتی عبور کرده و قصد افزایش مهارت در خواندن برای آزمون های تاقل و آیلتس دارند.

پس از مطالعه این مجموعه میزان واژه هایی که آموخته و به یاد خواهید آورد افزایش پیدا کرده و مهارت خواندن شما برای آزمون های تافل و آیلتس تا سطح نمره ۵.۵ افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر تا کنون این مجموعه را مطالعه نکرده و یا به فایل های صوتی آن گوش نداده اید پیشنهاد می کنیم زمان را از دست ندهید و فایل های PDF و صوتی آن با پسوند MP3 را از سایت سرای عالی ترجمه دانلود کنید تا از مهارت ریدینگ و لیسنینگ خودتان شگفت زده شوید.

برای دانلود بر روی هر کدام از فولدرهای مورد نظر کلیک کرده و فایل مورد نظر را بر روی سیستم تان ذخیره کنید. برای مشاهده کتابچه نیاز به نرم افزار PDF Reader از محصولات شرکت ادوبی دارید و فایل صوتی را نیز می تونید بر روی پلیر های مختلق پخش کنید.


دانلود PDF


دانلود کامل شامل MP3 و PDF


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

۸ دیدگاه

  1. سلام این که ترجمه کتاب نیست. اصل کتابه. هر دو تا پی دی افا زبان انگلیسیه؟ یعنی ترجمه کتاب از یک زبان دیگه به انگلیسیه یا نه کتاب انگلیسیه به فارسی ترجمه شده؟ لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ شما
  2. این کتاب خدای انگلیسی هستش.حرف نداره.خدا بیامرزه نویسندشو.

    پاسخ شما
  3. سلام ببخشید میشه بگید کدوم سطح برایintermediateمناسبه؟

    پاسخ شما
  4. لطفا پاسخنامه کتاب رو به صورت رایگان در سابت قراردهید.

    پاسخ شما
  5. سلام من ترجمه اکتیو ریدینگ ا رو میخوام ولی دان نمیشه چه کنم

    پاسخ شما
    • سلام ترجمه active 1 دارین شما ؟؟
      قبلا توسایت دنبالش بودین

      پاسخ شما
  6. اصل کتابه

    پاسخ شما

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.