ارتقا مهارت های شغلی با استفاده از زبان انگلیسی

ارتقا مهارت های شغلی با استفاده از زبان انگلیسی

شما شاید چندین داستان شخصی از کارمندانی که در حرفه خود با یادگیری زبان پیشرفت کردند را شنیده باشید. اما تنها خواندن و نوشتن انگلیسی مهم نیست – یادگیری زبان انگلیسی برای کار ، عملکرد را تقویت می کند در کنار مهارت های کاری ، کلیدی است که کارمندان در حین فرایند های استخدام و توسعه به دنبالش هستند.

به شما اجازه می دهد در مقیاس جهانی ارتباط برقرار کنید

به عنوان زبان بین المللی کسب و کار، زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در شرکت های جهانی بسیار مهم است- ۸۳% از مدیران می گویند که برقراری ارتباط ضعیف منجر به نتایج کاری زیان بار می شود. مهارت های زبان کار مسلط به شما کمک می کند تا از سؤتفاهم اجتناب کنید و در سرتاسر دنیا به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید.

اعتماد بنفس و اهداف کاری شما را افزایش می دهد

۹۲% از کارمندان می گویند، زبان انگلیسی برای انجام وظایف روزانه شان مهم است. تسلط به زبان به شما کمک می کند توقعات را بفهمید و کار ها را با موفقیت انجام دهید، و منجر به حس هدف و نظر مثبت در مورد محیط کاریتان شود.

همکاری تیمی را بهبود می بخشد.

مهارت های کلیدی قابل استخدام که برای انگلیسی زبانان بومی کاری طبیعی است، از قبیل نوشتن ایمیل، خواندن گزارش کاری یا ارائه ایده شاید برای افراد غیر بومی اضطراب آور باشد. تقویت این مهارت های کاری به شما اجازه می دهد تا با دیگر افراد کارآمد تر کار کنید – در تیم محلی خود و در تیم جهانی. همکاری تیمی یکی از حوزه های مشکل پرتکرار بر حسب مهارت های ارتباطی ضعیف می باشد و گزارش ما نشان می دهد که ۵۷% از کارمندان با همکاران خود روزانه به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

بهره وری را تقویت می کند

زمانی که اعتماد بنفس دارید تا کارتان را تکمیل کنید، به اهداف کاری برسید و با دیگران با موفقیت همکاری کنید، در آن موقع بهره وری کار شما افزایش خواهد یافت. وقتی که صحبت از چهار مهارت شود اهداف یادگیری GSE برای زبان انگلیسی حرفه ای برای شما مسیر پیشرفت را فراهم می کند.

اضطراب را کاهش می دهد

تلاش برای فهمیدن ایمیل های کاری ، تماس های تلفنی و استعلام می تواند باعث ایجاد اضطراب در محیط کاری شود – حتی بدتر موقعی که به زبانی ارائه می شوند که زبان مادری شما نیست. برقراری ارتباط غلط می تواند منجر به عدم اطمینان و اضطراب بین کارمندان شود و پژوهش ما نشان می دهد که تنها ۷% از انگلیسی زبانان غیر بومی احساس می کنند مهارت های فعلی شان برای موفقیت در کار کافی می باشد. ترس می تواند جلوی پیشرفت حرفه ای را بگیرد و اضطراب می تواند باعث ایجاد تاثیر منفی در سعادت، سلامتی و عملکرد در کار شما باشد.

مهارت های بین فردی برای پیشرفت ایجاد می کند

ارتقای شغلی محرک کلیدی برای یادگیری زبان انگلیسی است، ۹۳% از کارمندان اظهار کردند که زبان انگلیسی برای ارتقا مهم و ضروری است. حضور در محیط کاری که روابط مثبت بر پایه برقراری ارتباط ایجاد می کند ناچاراً در ها را باز می کند و به شما درک بهتری از فرصت های موجود برای پیشرفت حرفه شما می دهد.

رضایت مشتری را بهبود می بخشد

داشتن مهارت های برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان چه با ایمیل، تلفن چه رو در رو، منجر به سؤ تفاهمات کمتر می شود و سطحی از اعتماد و درک متقابل را ایجاد می کند. داشتن روابط مثبت با مشتری می تواند منجر به بازخورد مثبت برای شرکت شما شود که می تواند به سود پیشرفت حرفه شما شود.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.