آشنایی با ضروریات و نکات write from dictation در آزمون و امتحان PTE

سرای عالی ترجمه در این بخش به یکی از مهم ترین قسمت های آزمون PTE اشاره می کند. می خواهیم به نکات write from dictation در امتحان PTE بپردازیم…

آشنایی با ضروریات و نکات write from dictation در آزمون و امتحان PTE

نکات write from dictation در امتحان PTE را ببینید:

شما ۳ تا ۴ سوال از این نوع را در امتحان خود خواهید داشت. این تسک مرتبط با املا است بنابراین شما به صدای ضبط شده گوش می دهید و باید آن را در text box روی صفحه ی مانیتور تایپ کنید.

بعضی افراد ترجیح می دهند تا در دفترچه یادداشت هایی که به آنها داده شده است نسخه ی پیش نویس را شامل کنند. در حالیکه بقیه ترجیح می دهند تا مستقیماً در صفحه ی مانیتور تایپ کنند. پس هر کدام از گزینه ها که بهتر برایتان جواب می دهد می توانید با همان پیش بروید. به محض اینکه شما تمرین کنید در واقع متوجه می شوید که باید با کدام گزینه پیش بروید.

قبل از اینکه صدای ضبط شده شروع به پخش شود هفت ثانیه در زمان سنج نشان داده می شود. پس از آن هفت ثانیه استفاده کرده تا خود را آماده ی شنیدن کنید و برای پخشِ صدای ضبط شده آماده باشید. اگر مستقیماً شروع به تایپ می کنید نشانه گر خود را در text box بگذارید. همراه با این کار آماده باشید تا در دفترچه یادداشتی که به شما داده می شود تا حدی یادداشت بردارید. این امتحانِ مهارت های لیسنینگ و رایتینگ شما است. در لیسنینگ شما باید آنچه را که می شنوید متوجه شوید و به یاد بیاورید. در رایتینگ، شما باید آن را به درستی و با هجی و گرامر صحیح دوباره تولید کنید. در اینجا اجازه دهید تا درباره ی نکات write from dictation در امتحان PTE صحبت کنیم که باعث می شود تا نمره ی خوبی در امتحان خود بگیرید.

۱– از ۷ ثانیه برای تمرکز خود استفاده کنید – در آن ۷ ثانیه مطمئن شوید که برای یادداشت برداری یا تایپ کردن آماده هستید.

۲– تلاش کنید تا معنای جمله را متوجه شوید – فقط روی تایپ کردن یا یادداشت برداریِ بدون فهمیدن تمرکز کنید.

۳– تا جایی که می توانید تایپ کنید یا یادداشت بردارید – تا جایی که می توانید در دفترچه یادداشت تایپ کنید یا بنویسید اما جمله را هم دنبال کنید.

۴– بازبینی – پس به محض اینکه صدای ضبط شده به پایان رسید به عقب برگردید و به آن لغات تکمیل نشده نگاهی بیندازید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.