ترجمه wrong از انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی مستلزم یادگیری معانی کلمات است. در واقع، یادگیری معانی کلمات یکی از مهمترین قسمت‌های یادگیری زبان انگلیسی است. به عنوان مثال، اگر شما کلمه wrong را نشناسید، نمی‌توانید درک کاملی از مفهوم جملات داشته باشید که این کلمه در آن‌ها به کار رفته است.

در واقع، یادگیری معانی کلمات به شما کمک می‌کند تا بتوانید جملات را به طور صحیح تفسیر کنید و به درستی با دیگران ارتباط برقرار کنید. همچنین، با یادگیری معانی کلمات، می‌توانید بهترین روش برای استفاده از آن‌ها در جملات را نیز یاد بگیرید.

برای یادگیری معانی کلمات، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌های موثر، استفاده از دیکشنری است. با استفاده از دیکشنری، می‌توانید به راحتی معنی کلمات را پیدا کنید و در جملات به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین، می‌توانید از روش‌های دیگری مانند خواندن متون و گسترش دایره لغات خود استفاده کنید. با خواندن متون مختلف، می‌توانید با کلمات جدید آشنا شوید و با استفاده از آن‌ها در جملات، معنای آن‌ها را به خوبی یاد بگیرید.

در نهایت، باید به یاد داشت که یادگیری معانی کلمات یک فرایند طولانی است و نیاز به صبر و تمرین دارد. با تمرین و تلاش مداوم، می‌توانید به سرعت معانی کلمات را یاد بگیرید و در جملات به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

بررسی کلمه Wrong

کلمه wrong یکی از کلمات پرکاربرد زبان انگلیسی است که به معنای نادرست، اشتباه، خطا، غلط و نامناسب است. این کلمه در موارد مختلفی از جمله در بحث‌های روزمره، در محیط کار، در تحصیلات و در موارد دیگر به کار می‌رود.

در بحث‌های روزمره، کلمه wrong معمولاً به منظور بیان عدم صحت و درستی یک موضوع یا ادعا به کار می‌رود. به عنوان مثال، اگر شخصی از شما بپرسد که آیا فردا باران می‌بارد؟ و شما به او پاسخ دهید که خیر، این پاسخ به معنای این است که شخصی که سوال کرده است، در مورد آینده چیزی نمی‌داند و پاسخ شما نادرست است.

در محیط کار، کلمه wrong به منظور بیان عدم صحت و درستی یک عمل، تصمیم یا روش به کار می‌رود. به عنوان مثال، اگر یک کارمند در شرکت شما اشتباهی اطلاعاتی را به مشتریان داده باشد، می‌توانید به او بگویید که عملکردش نادرست بوده است و باید این اشتباه را برطرف کند.

در تحصیلات، کلمه wrong به منظور بیان عدم صحت و درستی پاسخ یک سوال یا تمرین به کار می‌رود. به عنوان مثال، اگر شما در یک آزمون پاسخ نادرستی به یک سوال داده باشید، ممکن است استاد شما به شما بگوید که پاسخ شما نادرست بوده است.

در کل، کلمه wrong یک کلمه پرکاربرد است که در موارد مختلفی از جمله در بحث‌های روزمره، در محیط کار و در تحصیلات به کار می‌رود. این کلمه به منظور بیان عدم صحت و درستی یک موضوع، ادعا یا پاسخ به کار می‌رود.

مترادف و متضاد wrong

  1. Adjective incorrect
    Synonyms: amiss, askew, astray, at fault, awry, bad, counterfactual, defective, erratic, erring, erroneous, fallacious, false, faulty, fluffed, goofed, inaccurate, in error, inexact, miscalculated, misconstrued, misfigured, misguided, mishandled, mistaken, not precise, not right, not working, off-target, on the wrong track, out, out of commission, out of line, out of order, perverse, rotten, sophistical, specious, spurious, ungrounded, unsatisfactory, unsound, unsubstantial, untrue, wide
    Antonyms: correct, right
  2. Adjective immoral, dishonest
    Synonyms: amoral, bad, base, blamable, blameworthy, blasphemous, censurable, corrupt, criminal, crooked, debauched, depraved, dishonorable, dissipated, dissolute, evil, felonious, illegal, illicit, indecent, iniquitous, naughty, profane, profligate, reprehensible, reprobate, risqué, sacrilegious, salacious, shady, sinful, smutty, unethical, unfair, ungodly, unholy, unjust, unlawful, unrighteous, vicious, wanton, wicked, wrongful
    Antonyms: decent, good, honest, moral
  3. Adjective inappropriate, not suitable
    Synonyms: amiss, awkward, bad, disproportionate, funny, gauche, ill-advised, improper, inapt, incongruous, incorrect, indecorous, infelicitous, malapropos, misplaced, not done, off-balance, rotten, unacceptable, unbecoming, unconventional, undesirable, unfit, unfitted, unfitting, unhappy, unsatisfactory, unseemly, unsuitable
    Antonyms: acceptable, appropriate, correct, ok, suitable
  4. Adjective reverse, opposite
    Synonyms: back, inside, inverse, obverse
  5. Adverb astray
    Synonyms: afield, amiss, askew, badly, erroneously, inaccurately, incorrectly, mistakenly, unfavorably, wrongly
  6. Noun offense, sin
    Synonyms: abuse, bad deed, bias, blunder, crime, cruelty, damage, delinquency, discourtesy, error, evil, faux pas, favor, foul play, grievance, harm, hurt, immorality, imposition, indecency, inequity, inhumanity, iniquity, injury, injustice, insult, libel, malevolence, miscarriage, misdeed, misdemeanor, misdoing, mistake, oppression, persecution, prejudice, sinfulness, slander, slight, spite, tort, transgression, trespass, turpitude, unfairness, vice, villainy, violation, wickedness, wrongdoing
    Antonyms: goodness, kindness, right, virtue
  7. Verb hurt, mistreat another
    Synonyms: abuse, aggrieve, cheat, damage, defame, discredit, dishonor, harm, hurt, ill-treat, impose upon, injure, malign, maltreat, misrepresent, mistreat, offend, oppress, outrage, persecute, take advantage of
    Antonyms: aid, assist, help, sympathize

Collocations

  • know right from wrong

    عمل خوب را از عمل بد تشخیص دادن، خوبی و بدی را از هم باز شناختن

  • right a wrong

    عمل بد را جبران و اصلاح کردن، کار شر را تبدیل به کار خیر کردن

Idioms

  • get someone in wrong

    (امریکا – عامیانه) سعایت کردن، سوسه آمدن، منفور کردن، مغضوب کردن

  • get someone (or something) wrong

    سوء تعبیر کردن، (منظور کسی را) درست درک نکردن

  • go wrong

    ۱- عیب پیدا کردن، خراب شدن، معیوب شدن ۲- بدفرجام شدن، پایان بدی داشتن ۳- گمراه شدن، از راه به در رفتن

  • in the wrong

    در اشتباه، غیر ذی‌حق، دچار خطا، هوادار جناح خاطی

  • start on the wrong foot

    (کاری را) به طریق ناصواب شروع کردن، خشت اول را کج گذاشتن

لغات هم‌خانواده wrong

  • Noun

    wrong

  • Adjective

    wrong, wrongful

  • Verb – transitive

    wrong

  • Adverb

    wrong, wrongly, wrongfully

نکاتی در خصوص اهمیت یادگیری جملات انگلیسی با wrong

به جای حفظ کردن لغت wrong ، جملات کوتاه با wrong را حفظ کنید.

اگر واقعاً نمی توانید از حفظ کردن دل بکنید، به جای حفظ کردن لغت انگلیسی wrong، جملات کوتاه مختلف با لغت wrong را حفظ کنید. مثلاً به جای اینکه لغت “university” را به معنی “دانشگاه” حفظ کنید، عبارت “I go to university” به معنی “من به دانشگاه می روم” را حفظ کنید. وقتی شما به جای حفظ کردن لغت انگلیسی wrong، جملات کوتاه انگلیسی با کلمه wrong را حفظ می کنید، حداقل مطمئن هستید که می توانید به درستی از wrong در جمله استفاده کنید. در ضمن، به طور ناخودآگاه نیز گرامر زبان انگلیسی را یاد می گیرید.

جمله سازی با کلمه wrong

ساختن جمله با wrong به شما کمک می کند تا واژه ای را که آموخته اید در جمله به کار ببرید و موقعیت استفاده از آن را به خاطر بسپارید. شاید بتوان گفت این بهترین روش یادگیری سریع لغت انگلیسی wrong است. اما برای اینکه مغز شما بتواند لغت wrong را در آینده به یاد بیاورد، بهترین راه استفاده از روش زیر است:

با لغت wrong ده جمله بسازید و در هر کدام از جملات معنای متفاوتی از واژه wrong که می خواهید یاد بگیرید را به کار ببرید. با ساختن جمله از لغات جدید به مغزتان کمک می کنید تا یاد بگیرد، زیرا به طور فعال در فرآیند یادگیری دخیل می شود.


نویسنده: ویدا یراحی

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.