راهکار های آموزش زبان از زبان یک خوره فیلم

این پست به راهکار های آموزش زبان از زبان یک خوره فیلم اشاره می کند که بسیار برای یادگیری زبان مفید است. اگر اهل فیلم دیدن هستید حتما این راهکارها را بخوانید و اگر اهل فیلم دیدن نیستید در اولین فرصت شروع به دیدن فیلم کنید.

راهکار های آموزش زبان از زبان یک خوره فیلم

راهکار های آموزش زبان از زبان یک خوره فیلم

  • یک فیلم جالب را انتخاب کنید. احتمال دارد که این واضح به نظر برسد، اما اگر شما یک فیلم خسته کننده را انتخاب کنید، حوصله تان سر می رود. و اگر شما حوصله تان سر برود، توجه کردن سخت خواهد شد… برای بیش تر از یک ساعت و نیم!

من به یاد دارم که وقتی بچه بودم، باید ساعت ها را به تماشای فیلم های خیلی قدیمی مانند “Singing in the Rain” ، “Mary Poppins” برای یادگیری انگلیسی اختصاص می دادم. اگر شما این فیلم ها را نمی شناسید – آن ها را بررسی کنید – واقعاً قدیمی هستند! من به کلی از آن ها متنفر نبودم، اما موقع تماشای این فیلم ها اصلاً هیجان زده نمی شدم.

و به آن دلیل، من بسیار توصیه می کنم که شما فیلم های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

  • فیلمی را انتخاب کنید که با سطح انگلیسی فعلی شما همخوانی دارد. برای مثال، برای مبتدیان انگلیسی، من معمولاً توصیه می کنم که انگلیسی را از طریق انیمیشن بیاموزند. دلیل اصلی این است که انگلیسیِ آن ها معمولاً خیلی دوستانه، خوب و فهمش راحت است.

از طرف دیگر، اگر شما تماشای فیلمی مانند “رومئو و ژولیت” را امتحان کنید، خیلی گیج خواهید شد. فهمیدن انگلیسی شکسپیری (که در قرن های خیلی قبل استفاده می شده است) خیلی سخت است، حتی برای زبان آموزان پیشرفته ی انگلیسی.

  • دیکشنری خود را بیاورید. یک فیلم را با زیرنویس انتخاب کنید! پس وقتی شما لغتی را که به آن علاقه دارید، می شنوید، معنایش را پیدا کنید! چون فهمیدن آن برای شما دردسر ساز شده است… قادر خواهید بود تا آن لغت را برای مدتی طولانی هم به یاد داشته باشید!
  • عبارات کوتاه را تکرار کنید! گاهی، احتمال دارد که شما چیزی باحال را در فیلم بشنوید. برای مثال، بعضی عبارات کوتاه، یا زبانی عامیانه مانند “sure thing”، که به طور رایجی در انگلیسی استفاده می شوند. اگر شما از طرز گفتن آن خوشتان می آید، تکرارش واقعاً کمک کننده است! بعد از این که مدتی آن را بلند بگویید، قادر خواهید بود تا برای مدتی طولانی تر به یاد داشته باشید! این تمرینی عالی و لذت بخش است – یکی از چیزهای مورد علاقه ی شخصی من.

نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.