۱۱ Phrasal Verbs برای تقویت speaking آیلتس

برای افزایش نمره در آزمون اسپیکینگ آیلتس متدها و ایزار متنوعی وجود دارد. استفاده از phrasal Verbs برای تقویت speaking آیلتس یکی از این متدها می باشد. سوالی که مدان دانشجویان آیلتس در طول روز از بنده می پرسند این است که چگونه آیلتس ۸ بگیریم؟

کسب نمره ۸ و بالاتر در آزمون اسپیکینگ آیلتس محتاج افزایش کیفیت ایجاد ارتباط صحیح در آزمون اسپیکینگ می باشد. هر چقدر در آزمون اسپیکینگ آیلتس، ما طبیعی تر و نزدیکتر به صحبت کردن افراد Native ایجاد ارتباط نماییم، به همان مقدار کیفیت نمره ما افزایش می یابد.

یکی از روش های طبیعی صحبت کردن و نزدیک شدن به شیوه صحبت کردن افراد Native، استفاده از phrasal Verbs می باشد.

۱۱ Phrasal Verbs برای تقویت speaking آیلتس

phrasal verbs همان کلمات دوتایی هستند که به همراه preposition ها یا کلمات اضافه خاص استفاده می شوند. که هنگام استفاده معنای اولیه آنها تغییر می یابد.

به عنوان مثال کلمه break به معنی شکستن می باشد. اما زمانی که این کلمه با حرف اضافه down استفاده می شود به معنی خراب شدن و از کار افتادن می باشد که قطعا با معنی اولیه شکستن و خردکردن تفاوت می کند.

همانطور که می دانید برای تقویت speaking و کسب نمرات بالا در آزمون اسپیکینگ آیلتس باید عواملی را که سبب افزایش نمره می شوند را رعایت کرد. یکی از این عوامل که ۲۵% نمره اسپیکینگ را به خود اختصاص می دهد،Lexical Resources یا همان دامنه گسترده لغات  و استفاده متفاوت  از لغات مورد نیاز برای ielts و استفاده از لغات آیلتس و کالوکیشن های متنوع می باشد.​

کلمات دوتایی،، مصداق استفاده گسترده ، متفاوت و متنوع از کلمات و لغات آیلتس برای آزمون اسپیکینگ می باشد.

با استفاده از phrasal verbs ، دامنه لغات مورد استفاده در آزمون اسپیکینگ آیلتس به شدت افزایش می یابد و مطمئنا نمرات خوبی را در ۲۵% بخش Lexical resource دریافت خواهیم کرد. در بخش منابع لغات آیلتس سایت سرزمین دانش کلیه منابع مورد نیاز برای برطرف کردن نیاز داوطلبان آیلتس در این بخش را تامین می نماید.

همچنین با استفاده صحیح از کلمات دوتایی ۲۵% نمره آزمون اسپیکینگ یعنی Fluency یا یکپارچه حرف زدن ما نیز تقویت می گردد و طبیعتا نمره بخش Fluency نیز تحت الشعاع قرار می گیرد.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.