راهکارهایی برای پیدا کردن یک همصحبت برای آموزش زبان

در این پست به ۵ راه برای پیدا کردن یک همصحبت برای آموزش زبان اشاره می کند که می تواند برای کسانی که فرصت کمی برای صحبت به زبان های خارجی دارند بسیار مناسب باشد. پس با ما همراه باشید…

۵ راه برای پیدا کردن یک همصحبت برای آموزش زبان

راهکارهایی برای پیدا کردن یک همصحبت برای آموزش زبان

۱- به یک اجتماع زبان ملحق شوید‌. به سایتی مانند italki یا lang-8  بروید و یک پروفایل کامل، جامع و صادقانه بنویسید. لازم نیست شما سریع کاری را انجام دهید، بلکه موقعی که شروع به گشتن در وبسایت می‌ کنید و احتمالاً یک یا دو کامنت می گذارید، شروع به برقراری ارتباط با مردم می کنید و درخواست هایی برای دوست شدن دریافت می کنید. چرا این اهمیت دارد؟ موقعی که زمانش برایتان مهیا می شود تا به دنبال یک شریک زبانی برای تمرین صحبت بگردید، شما جمعیتی آماده از مردم را در اختیار دارید، و انجام آن با شخصی که ارتباط دارید خیلی راحت تر است.

۲- یک صحبت یک نفری را درباره ی هر موضوعی در زبان مقصد خود بنویسید. به lang-8  بروید و از یک نفر بخواهید آن را برایتان تصحیح کند. متن را به rhinospike  ببرید و از یک نفر بخواهید یک نسخه ی صوتی از آن را ضبط کند. در همان موقع، در حالی که دارید بلند می خوانید صدای خود را ضبط کنید. ورژن خود را با صدای ضبط شده ای که دریافت می کنید، مقایسه کنید. تمرین و تصحیح کنید.

۳- از حالت صوتی کتاب خود استفاده کنید. شما تمام آن مکالمات ضبط شده ای را که گوش می کردید، می دانید؟ فقط گوش نکنید! موقعی که بلند آن ها را می خوانید صدای خود را ضبط کنید و آن را با صدای صوتی ضبط شده ی کتاب مقایسه کنید – آن ها را به طور همزمان پخش کنید. تمرین و تصحیح کنید.

راهکارهایی برای پیدا کردن یک همصحبت برای آموزش زبان

۴- از اپلیکیشن فلش کارت SRS تا به صحبت کردن شما سرعت ببخشد. مکالمه ای را که دوست دارید از کتاب خود به فلش کارت های SRS کپی کنید – یک جمله ی کامل در هر کارت، با ترجمه ی انگلیسی در پشت کارت. اپلیکیشن را طوری تنظیم کنید که اول قسمت انگلیسی کارت را نشان دهد. موقعی که نشان داد، ترجمه را بلند بگویید (آن را زمزمه نکنید – بلند بگویید!).

۵- یک شریک زبانی داشته باشید. آن ارتباطاتی را که در italki یا lang-8  شکل داده اید را به یاد می آورید؟ به طرف شخصی که دوست دارید، بروید و از او بپرسید که آیا دوست دارد تا در اسکایپ با شما تبادل زبانی انجام دهد یا نه. هرگز برای شما داوطلب کم نخواهد بود. برای پیشرفت سریع تر، من پیشنهاد می کنم تا در سرویسی مانند Verbling یک معلم خصوصی پیدا کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.