مقدمه ای بر دستور زبان: Introduction to Grammar:i

  مقدمه ای بر دستور زبان: Introduction to Grammar:i

کلمه:

کلمه، به لفظی گفته می شود که دارای معنی بوده و از یک یا چند حرف تشکیل شود.

زبان:

زبان، عبارت است از اصول سخن گفتن و نوشتن و بطور کلی شامل مجموعۀ الفاظی است که افراد یک جامعه برای بیان افکار خود و درک گفتار دیگران از آن استفاده می کنند.

دستور زبان:

دستور زبان: دستور زبان یا همان گرامر زبان انگلیسی مجموعۀ قواعد و مقرراتی است که برای درست نوشتن، درست خواندن، درست گفتن و ایجاد رابطۀ درست بین کلمات به کار می رود. در این مجموعه نهایت کوشش به عمل آمده که دستور کامل و جامعی با زبان بسیار ساده و روان، مطابق با آخرین و جدید ترین روش های آموزشی حال حاضر، گرد آوری و تدوین و به شما عزیزان و کلیۀ علاقه مندان به فراگیری زبان انگلیسی ارائه گردد. امیدواریم، این خدمت ناچیز فرهنگی بتواند مورد قبول و توجّه شما بازدیدکنندگان محترم و همچنین عموم زبان آموزان انگلیسی قرار گرفته و شما را در رسیدن و نیل به اهدافتان که همانا یادگیری اصولی زبان انگلیسی می باشد، تا حدّ ممکن یاری نماید.

در این مجموعه نهایت کوشش به عمل آمده که دستور کامل و جامعی با زبان بسیار ساده و روان، مطابق با آخرین و جدید ترین روش های آموزشی حال حاضر، گرد آوری و تدوین و به شما عزیزان و کلیۀ علاقه مندان به فراگیری زبان انگلیسی ارائه گردد. امیدواریم، این خدمت ناچیز فرهنگی بتواند مورد قبول و توجّه شما بازدیدکنندگان محترم و همچنین عموم زبان آموزان انگلیسی قرار گرفته و شما را در رسیدن و نیل به اهدافتان که همانا یادگیری اصولی زبان انگلیسی می باشد، تا حدّ ممکن یاری نماید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.