راز موفقیت انسانهای معروف و ثروتمند

راز موفقیت انسانهای معروف و ثروتمند

راز موفقیت انسانهای معروف و ثروتمند فقط و فقط در تکرار و تمرین درست کارهای روزانه و هر کار دیگری می باشد. در صورتی که هر کس بخواهد هر کاری را به نتبجه دلخواه برساند فقط با تکرار و در مسیر درست قرار گرفتن انجام آن کار می تواند موفق شود.

زبان انگلیسی نیز یکی از همان کارهایی است که انسانهای معروف و ثروتمند توانسته اند آن را بخوبی یاد بگیرند و رمز موفقیت آنها تکرار و تکرار است تاز زمانی که شما زبان انگلیسی به اندازه زبان مادری برایتان تکرار نشود فایده ای ندارد و بعد از گذر زمانی کوتاه به دست فراموشی سپرده خواهد شد. شما بعد از نهایتاً یک سال بودن با ما آنقدر فایلها و ویدیوهای مفید می بینید و می شنوید و تکرار می شود که بتوانید به راحتی به تماشای کارتون، فیلم و هر آنچه که در زندگی روزمره بصورت انگلیسی است بفهمید و به قول انگلیسی ها مستر این کار شوید.

ممکن است یک فایلی یا ویدیویی از یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای باشد با سی دی یا دی وی دی که همراه آنست ما تشخیص که داده ایم که یک فایل از کتاب و محتوا برای شما مفید است. پس با این کار نه شما هزینه ای برای آن کتاب و وسایلش پرداخت می کنید و نه وقتی هدر می دهید که تمام کتاب را بخوانید و همچینین به سی دی وی دی آن گوش دهید که آیا خوب و مفید است یا نه؟

ناگفته نماند که تمامی این امکانات بسته به نیاز شما در نظر گرفته شده است. و اینطوری نیست که قسمتهای دیگر آن کتابها بدرد نخورد.

تمام آنچه را برای شما در نظر گرفته شده توسط اساتید مجرب مطالعه و مورد تایید قرار گرفته و طبقه بندی شده برای مراحل مختلف یادگیری.

برای همین است که توصیه می کنیم قبل از شروع نیاز و هدف خود را در مورد زبان انگلیسی بنویسید. و کار  را هم برای خودتان و هم برای ما آسان تر کنید.

برای مثال یکی زبان را برای کمک به کتابهای درسی در دانشگاه نیاز دارد. یکی برای قبولی در امتحانات کنکور و یا دانشگاه و …..

خیلی از افراد نیز برای سفر به خارج از کشور نیاز دارند.

و یا این زبان انچنان زیباست که خود بخود خیلی ها علاقه دارند که یاد بگیرند


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.