شرکت در آزمون تافل و آیلتس

شرکت در آزمون تافل و آیلتس

مطالبی مفید برای کسانی که تصمیم دارند در آزمونهای تافل و ایلتس شرکت کنند؟

 

  • آزمون آیلتسIELTS :مخفف(سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی)آزمونی است که از طریق آن سطح زبان انگلیسی داوطلبان سنجیده می شود که قصد دارند تحصیل یا کار خود را در محیطی ادامه دهند که در آن زبان انگلیسی به عنوان زبان اول محاوره و مکاتبه پذیرفته شده است.این آزمون هر چهار مهارت شنیدن، خواندن ،نوشتن وصحبت کردن داوطلبان را می سنجد و نتیجه را بر اساس نمره بندی از صفر تا ۹ اعلام می کند.آزمون آیلتس به طور مشترک توسط سه سازمان بین المللی برگزار می شود:شورای فرهنگی بریتانیا ،موسسه توسعه بین المللی آموزش عالی استرالیا ،سندیکای آزمونهای محلی دانشگاه کمبریج

امتحان در دو نوع مختلف آکادمیک و جنرال ترینیگ برگزار می شود.نتایج امتحان ۲ هفته پس از پایان یافتن آخرین مصاحبه اعلام خواهد شد.نتایج باید شخصا توسط متقاضی دریافت گردد و تا دوسال پس از برگزاری امتحان اعتبار دارند.

  • آزمون تافل:TOEFLآزمونی است که میزان توانایی شما را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاهها و موسسات آموزشی می سنجد.این آزمون توسط موسسه ETS در سه نوع کاغذی، کامپیوتری و اینترنتی برگزار می شود.تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد.

نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.