مزایای آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

مزایای آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

همه ما برای برقراری ارتباط، استقاده از کامپیوتر و ارتقا سطح آموزشی و پیشرفت های شغلی و … نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستیم. اما ممکن است یادگیری ما به دلیل کمبود وقت، اشتغال به کار، بعد مسافت و یا هزینه های گزاف کلاس های آموزشی به تعویق بیافتد.

گستردگی استفاده از فضای مجازی، آموزش را نیز تحت تاثیر قرار داده است. آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، دسترسی زبان آموزان به مطالب را، محدود به زمان و مکان نمی کند. در این نوع از آموزش، زبان آموز می تواند، هر ساعت از شبانه روز را به یادگیری اختصاص دهند. ضمن اینکه در آموزش آنلاین زبان، همواره قابلیت تکرار و تمرین و بازگشت به مطالب در زمان دلخواه وجود دارد.

از آنجایی که در سیستم آموزشی آنلاین، رفت و آمد به کلاس حذف شده و از هزینه های اساتید کاسته میشود، مبلغ قابل توجهی از هزینه های این دوره های آموزش کسر می گردد. بنابراین در آموزش آنلاین، زبان آموز با پرداخت بهایی بسیار اندک، به همان مطالب و در زمانی که به تشخیص او بهترین زمان یادگیری است، دسترسی خواهد داشت. آموزش آنلاین کاملاً دانشجو محور بوده و وابسته به تلاش و پیگیری خود دانشجو می باشد. جذابیت استفاده از کامپیوتر، همگام با تکنولوژی روز دنیا، تنوع آموزشی و استفاده از صدا تصویر و مولتی مدیا، دانشجویان را ترغیب به استفاده از این شیوه نوین آموزشی میکند.

 

آموزش مجازی (virtual learning) چیست؟

پیش از فرا گیر شدن آموزش مجازی و آنلاین، آموزش به صورت مکاتبه ای و نیاز به حضور دانش آموز در کلاس بود. اما حال با پیشرفت علم، تکنولوژی، جذابیت استفاده از رایانه و نرم افزار های جدید، همه به نوعی علاقه مند به یادگیری آسان و در کمترین زمان ممکن می باشند.

همانند آموزش آنلاین، دراین نوع آموزش نیز، در هزینه ها صرفه جویی می شود. همچنین نیاز به حضور در کلاس نیست که در نتیجه در وقت نیز صرفه جویی می شود. در بعضی از این موارد، از زبان آموزان خواسته میشود که در ساعات مشخصی در روز به اینترنت متصل شوند و با مدرس خود به صورت آنلاین و به کمک دوربین (webcam) در ارتباط باشند و آموزش ببینند و یا سوالات خود را از آنها بپرسند. ارتباط با مدرس در این نوع از آموزش با تلفن همراه و به صورت مکالمه تلفنی نیز انجام می شود.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.