آموزشگاه زبان انگلیسی

extra-gif

آموزشگاه زبان انگلیسی  ایران کمبریج مفتخر به برگزاری دوره های آموزش IELTS (آیلتس) در تمامی سطوح و مناسب تمامی داوطلبان این آزمون می باشد. این دوره ها بسته به زمان و سطح شما قابل انتخاب و برنامه ریزی میباشند. این دوره ها دارای انواع گوناگون شامل دوره های ۲-۴ ماهه ، ۶ ماهه و یکساله میباشد. در آموزشگاه زبان ایران کمبریج این امکان را برای شما عزیزان فراهم میسازیم تا حتی از سطوح مبتدی نیز بتوانید در کمترین زمان ممکن از آموزش IELTS بهره مند شوید و نمره مد نظر خود را بدست آورید. آموزشگاه زبان ایران کمبریج همچنین با برگزاری آزمونهای آزمایشی IELTS این امکان را به تمامی داوطلبین این آزمون میدهد تا قبل از شرکت در آزمون اصلی IELTS و صرف هزینه ی بالا،اطمینان لازم را از آمادگی خود برای شرکت در این آزمون کسب نمایند.

آموزش آیلتس (آموزش ielts)

آزمون آیلتس شامل دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال میباشد که وابسته به هدف زبان آموز از گرفتن مدرک ایلتس  و کلاس آیلتس متفاوت میباشند. عموما آزمون آیلتس آکادمیک مناسب متقاضیان ادامه تحصیل و آزمون آیلتس جنرال مختص متقاضیان مهاجرت و اقامت میباشد. در موسسه زبان ایران کمبریج تمامی متقاضیان میتوانند فارغ از سطح کنونی زبانی خود و با یاری گرفتن از مشاورین موسسه ایران کمبریج وارد دوره های گوناگون آیلتس شوند چرا که ما بیش از هر فرد دیگری اهمیت آزمون و محدودیت زمانی متقاضیان را در نظر داریم.

در آموزشگاه زبان ایران کمبریج دوره آیلتس بر اساس چهار مهارت Listening , Speaking , Reading , Writing به طور تلفیقی و مجزا برگزار میشود.

در دوره های آمادگی آزمون IELTS در آموزشگاه زبان ایران کمبریج علاوه بر سری کتب Cambridge IELTS دانشگاه کمبریج ، سری کتب Grammar for IELTS و Vocabulary for IELTS  نیز با متقاضیان کار میشود.

همانطور که میدانید با توجه به تلفظ آزمون IELTS که به صورت بریتیش British میباشد ، بسیاری از زبان آموزان دچار استرس و یا نامیدی بدلیل نا آشنا بودن با این لهجه میشوند. از این رو آموزشگاه زبان ایران کمبریج علاوه بر منابع اصلی شنیداری با لهجه British ، سری فیلمهای آموزشی Extra را نیز از جلسات ابتدایی دوره آموزش IELTS با زبان آموزان کار میکند. سری فیلمهای آموزشی Extra علاوه بر افزایش دایره اصطلاحات شما ، این امکان را فراهم میسازد تا شما با لهجه بریتیش بیشتر آشنا شوید و شما را برای فهم بهتر این لهجه ترغیب میسازد.

اطلاعات دوره های آموزش IELTS در جدول زیر به شکل کاملا خلاصه برای شما عزیزان ارایه شده است.

آموزش آیلتس

برای اطلاع از سطح خود برای شرکت در دوره های آموزش IELTS آموزشگاه زبان می توانید به بخش تعیین سطح که به شکل رایگاه در وب سایت آموزشگاه موجود می باشد مراجعه نمایید و برای انجام تعیین سطح شفاهی نیز می توانید به آدرس آموزشگاه مراجعه کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.