کلمات زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرید

این پست امروز قصد دارد روش هایی را آموزش دهد تا کلمات زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرید . اگرچه همه این روش ها بسیار ساده هستند اما می توانند آوانگاردی در یادگیری زبان انگلیسی خود ایجاد کنید. پس با ما همراه باشید…

کلمات زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرید

کلمات زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرید

یادگیری فرهنگ لغات انگلیسی برای هر زبان آموزی حائز اهمیت است و لازم است بخش مرکزی هر دوره باشد. چه روش هایی مناسب مطالعه، یادگیری و استفاده ی زبان انگلیسی هستند؟ برای اطلاع انتخاب نکات مفید به خواندن مطلب زیر ادامه دهید.

از کلمات هم خانواده استفاده کنید.

مطالعه و تلاش برای حفظ یک لیست طولانی از کلمات واژگان انگلیسی غیر مرتبط کار سختی است و خیلی هم مفید نیست. به جای آن سعی کنید کلمات جدیدی که دارای یک موضوع مشترک هستند را بیاموزید و تمرین کنید. در دوره ی انگلیسی ما، هر درس دارای یک موضوع است که یک گروه از کلمات مرتبط، به عنوان مثال توصیف خانه شما، خرید، صحبت کردن در مورد کار شما را معرفی می کند. این باعث می شود یادگیری منطقی، آسان و سرگرم کننده باشد.

ترجمه نکنید.

غریزه ی اولیه بسیاری از دانش آموزان این است که یک کلمه جدید را به زبان مادری خود ترجمه کنند، اما این کار سریع ترین راه برای فراموش کردن معنی است. بهترین روش برای یادگیری یک کلمه جدید این است که آن را در متن مشاهده کنید، که می تواند به عنوان یک مثال بصری یا صوتی باشد و اگر نمی توانید معنی را از متن دریابید، سعی کنید معنی را به زبان انگلیسی بخوانید یا برخی مترادف ها را بخوانید. ترجمه را به عنوان آخرین گزینه ی خود در نظر بگیرید. دانش آموزان انگلیسی آموزشگاه ما در این زمینه بُرد کرده‌اند، زیرا کلمات جدید در داستان ویدئویی ما معرفی شده اند و معنای کلمه روشن و آسان است.

بخوانید

یک راه عالی برای مرور کلماتی که از قبل می دانید و کلمات جدیدی که قرار است یاد بگیرید، خواندن است. منظور ما از خواندن، مطالعه ی  یک رمان طولانی نیست، بلکه مقالات، داستان های کوتاه، اخبار، پست های شبکه های اجتماعی، و غیره است . تحصیل در آموزشگاه زبان ما می تواند به شما فرصتی برای خواندن مقالات مجله‌ی Financial Times را بدهد که شامل موضوعات متنوعی مانند اقتصاد و مسافرت تا فرهنگ و ورزش است. هر مقاله بر برخی واژگان جدید تمرکز دارد که برای سطح شما مناسب هستند.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.