شما چه نوع شخصیتی در آموزش زبان دارید؟

این پست امروز سبک های مختلف آموزش زبان را مورد بررسی قرار می دهد. اگر دوست دارید بدانید شما چه نوع شخصیتی در آموزش زبان دارید؟ و چطور بهتر می توانید یادگیری زبان را تجربه کنید پس با ما همراه باشید…

شما چه نوع شخصیتی در آموزش زبان دارید؟

شما چه نوع شخصیتی در آموزش زبان دارید؟

سبْک شنیداری

زبان‌آموزان شنیداری بیشتر اطلاعات را از آنچه می‌شنوند کسب می‌کنند. بنابراین وقتی باید چیزی را از کتابی درک کنند، باید به بلند خواندن تشویق شوند.

زبان‌آموزان شنیداری باید همچنین ترغیب شوند که پس از خواندن مطلب آن را به طور شفاهی خلاصه کنند. خلاصه کردن با صدای بلند به زبان‌آموز شنیداری اجازه می‌دهد تا اطلاعات را بشنود، بنابراین به تسلط بهتری روی آن می‌رسد.

درخواست خلاصه‌ی شفاهی هم به شما و هم به زبان‌آموز شنیداری اجازه می‌دهد که ببینید مطالب را با موفقیت یاد گرفته‌اند یا زمان بیشتری برای مطالعه مورد نیاز است.

زبان آموزان شنیداری تمایل به حفظ اطلاعات از چیزهای جالب کوچک دارند که از خودشان در می‌آورند یا می‌توان یاد داد. آهنگ‌ها و اشعاری که با صدای بلند خوانده می‌شوند می‌توانند به زبان‌آموزان شنیداری برای به خاطر سپردن تاریخ‌ها و رخدادهای مهم کمک کنند.

نوارهای ویدئویی و نوارهای صوتی هم احتمال دارد به زبان آموزان شنیداری کمک کنند تا دانشی ضروری را کسب کنند که در محیطِ فراهم شده از آن ها خواسته شده است. گروه های مطالعه که موضوعات در آن ها بلند مورد بحث قرار می گیرند هم می توانند به زبان آموزان شنیداری کمک کنند تا اطلاعاتی را کسب کنند که در حال آموختنش هستند.

سبْک دیداری
این نوع زبان آموزان باید از یادداشت هایی استفاده کنند که می توانند بعداً آن ها را بخوانند و دوره کنند. آن ها باید از ماژیک های رنگی هم استفاده کنند که روی اطلاعات مهم خط بکشند تا از لحاظ دیداری جذب کننده باشند و راحت تر خوانده شوند.
زبان آموزان دیداری به جای حفظ دانش از طریق سخن رانی های شفاهی یا کمک کننده های آموزشی شنیداری دیگر، دانش بیش تری را از طریق استفاده از جداول، و نمودارها حفظ می کنند. برنامه های کامپیوتری و انواع دیگر کمک کننده های دیداری هم می توانند درک آن ها را افزایش دهند.
فلش کارت ها هم منبعِ عالیِ یادگیری برای زبان آموزان سبک دیداری است. یک زبان آموز دیداری می تواند استفاده از فلش کارت ها را اگر مسئول ساختن و دوره ی آن ها باشند به حداکثر برساند.
در نهایت، استفاده از سرنام ها، زنجیره های دیداری، و یادیارها هم برای زبان آموزان دیداری مفید است.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.