ساختن شرایط مناسب برای یادگیری زبان

در این پست قدم به قدم با شما خواهیم بود تا به ساختن شرایط مناسب برای یادگیری زبان آشنا شوید. هر کاری نیاز به شرایط خاص خود را دارد و آموزش زبان هم مستثنی نیست. با ما باشید تا برای ساخت این شرایط محیا شوید…

ساختن شرایط مناسب برای یادگیری زبان

ساختن شرایط مناسب برای یادگیری زبان

هر طوری هم بیشترین یادگیری را داشته باشید، بدون شرایط مناسب به مشکل بر می‌خورید. اگر می‌خواهید ملزومات موفقیت خود را تأمین کنید، شرایط مناسب را مهیّا نمایید. ما درباره‌ی جای دادن یادگیری‌تان در زندگی روزانه‌ی‌تان صحبت می‌کنیم. این روشی است که به احتمال زیاد جواب می‌دهد

در ابتدا باید به موارد بنیادین پرداخت: اگر می‌دانید پس از کار خسته خواهید بود، در صبح درس بخوانید؛ اگر می‌دانید پس از ۲۰ دقیقه درس خواندن تمرکزتان را از دست می‌دهید، هدفتان را روی ۱۰ دقیقه تنظیم کنید، همانطور که قبلاً گفتیم اگر از کارتون‌های انگلیسی بدتان می‌آید، برای یادگیری زبان تایلندی به آن‌ها حتی فکر هم نکنید.

یک مداد و کاغد بردارید و ۵ چیز را که در هفته‌ی گذشته خوانده‌اید، به آن گوش کرده‌اید یا تماشا کرده‌اید و از آن‌ها لذت برده‌اید، روی کاغذ بنویسید. برای مثال: اخبار عصرگاهی؛ وبسایتی برای رژیم غذایی؛ پادکستی برای بحث‌های فوتبالی؛ یک ویدئو در یوتیوب برای باغبانی؛ مجله‌ی سرگرم‌کننده.

توجه داشته باشید که شما در زبان اصلی خود چنین فردی هستید. اگر از هر چیزی به جز اینجور منابع به هنگام مطالعه‌ی زبانی دیگر استفاده کنید، تعجب نکنید که کسل و دلسرد می‌شوید.

ساختن شرایط مناسب برای یادگیری زبان

صحبت مشابه برای عادات شما هم وجود دارد. درک کنید که چه چیزی را انجام خواهید داد و چه کاری را نخواهید کرد. برای مثال، برخی از مردم تحمل استفاده از فلش‌کارت‌های آنلاین یا سایر برنامه‌های الکترونیکی به خاطرسپاری را ندارند. تلاش نکنید عاداتی را تغییر دهید که عوض نمی‌شوند وگرنه درگیر جنگی در دو جبهه می‌شوید. درک چیزی که برایتان کاربرد دارد و تمرکز بر آن موجب به حداکثر رسیدن امکان موفقیت می‌شود.

محیطی برای غوطه‌ور شدن درست کنید. حتی وقتی خارج از کشور زندگی می کنید اغلب افراد روتینی روزانه دارند که شامل سفری تکراری به محل کار یا مدرسه و محیطی یکسان در هر روز می‌شود. حتی اگر در حومه‌ی پنسیلوانیا زندگی کنید می توانید با تعدادی خرید از آمازون (مانند پوسترها، سی دی‌ها و دی وی‌دی‌ها و پر کردن آی‌پد خود با پادکست‌های مناسب و تنظیم رادیو‌تان روی ایستگاه صحیح، محیط غوطه‌ورساطی مشابهی را به وجود آورید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.