برای آموزش زبان برنامه ی قدم به قدم داشته باشید

سایت ما در این مقاله به برنامه قدم به قدم در آموزش زبان می پردازد و به شما کمک می کند که قبل از شروع یادگیری یک زبان خارجی طرحی کامل در ذهن داشته باشید…

برای آموزش زبان برنامه ی قدم به قدم داشته باشید

برنامه قدم به قدم در آموزش زبان

۱- اهداف: با اهداف خود شروع کنید. واضح ابراز کنید که اهدافتان چیست و آن ها را هر چند به طور اجمالی در جایی بنویسید.
۲- مجسم کنید: این ساختگی نیست، واقعاً موضوعی جدی است! شما دلیلی برای شروع لازم دارید، و هیچ چیز جز اهدافتان برای جلو راندن شما وجود ندارد. چشمان خود را ببندید و این را احساس کنید که قدم زدن در خیابان همان کشوری که انتخاب کرده اید در یک بعدازظهر بهاری و گپ زدن با افراد بومی چگونه است.
۳- تفکیک کنید: شما نمی توانید یک دفعه از صفر به صد برسید. اهداف کوتاه مدت خود را با یک تحلیل ۸۰/۲۰ داشته باشید.
۴- اهداف اشتباه ایجاد کنید: بله، واقعا! خیلی از افرادی که کار را به تعویق می اندازند در واقع کارهای زیادی را به سرانجام می رسانند – فقط شامل آن موضوع بزرگی نمی شود که در لیستشان اولویت دارد. ایجاد یک کار اضافی برای خود که به عنوان تعویق دارای ساخت شناخته می شود، می تواند باعث شود تا شما روی آن چیزهایی تمرکز کنید که در پایین لیست خود است تا از آن یک مورد بزرگی که در اولویت است اجتناب کنید.
۵- اجرای قصد و منظور خود: اجرای قصد و منظور که توسط تیم پایچیل اختراع شد یک روش تجسمی است که این چنین است: تصمیم گیری درباره ی این که در یک موقعیت مخصوص و قبل از این که در واقع آن موقعیت اتفاق بیفتد، شما چه واکنشی خواهید داشت. یک مثال شخصی: زمان نوشتن در وبلاگم موقعی است که من از محل کار به خانه برمی گردم. باید این چنین باشد – من در غیر این صورت آن را انجام نمی دهم. با این حال، من در نهایت قبل از نشستن پشت کامپیوتر اغلب کارم را با خوردن چیزی، بررسی ایمیلم و غیره به تعویق می اندازم.
۶- آموزش عزم راسخ: پیشنهاد شده است که عزم راسخ مانند یک ماهیچه است که می توان برای قوی تر شدن آن را آموزش داد. برای آموزش دادن عزم راسخ خود، هر روز خود را به انجام کاری کوچک متعهد کنید، فقط به این دلیل که همیشه چیزی را تمرین کنید: ۵ دقیقه را به اندیشه اختصاص دهید، چیزی را در خانه برای بازیافت شدن پیدا کنید، به مادر خود زنگ بزنید. سپس، متعهد شوید آن چیزی را که معمولاً انجام می دهید دیگر انجام ندهید.
ما امیدوار هستیم که این ها به شما کمک کنند‌.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.