چگونگی استفاده از آهنگ برای آموزش زبان

این مقاله در روند آموزش زبان انگلیسی گوش دادن به موسیقی و آهنگ را بسیار مهم می داند. برای همین منظور سعی می کنیم روش در ست از استفاده از آهنگ برای آموزش زبان را آموزش دهیم. پس حتما با ما باشید…

چگونگی استفاده از آهنگ برای آموزش زبان

استفاده از آهنگ برای آموزش زبان

۱- آهنگ را به صورت آفلاین در موبایل خود بارگزاری کنید: باید قادر باشید تا به آهنگ در هر زمان و مکانی گوش دهید.

۲- بارها و بارها به آهنگ گوش کنید: همزمان که به روز خود ادامه می‌دهید، ار هر فرصتی برای گوش کردن به آهنگ و آشنا کردن خود با آن استفاده کنید.

۳- متن شعر Lyrics را در اینترنت پیدا کنید: شما می‌توانید متن اشعار را برای تقریباً هر آهنگی به صورت آنلاین پیدا کنید. آن را روی کاغذ پرینت بگیرید و با خود همراه داشته باشید.

۴- به آهنگ گوش دهید و همزمان با آن بخوانید: در اینجاست که شروع می‌کنید به فهمیدن معنای لغات یا عباراتی که احتمالاً وقتی خودتان به آهنگ گوش می‌کنید، از دست می‌دهید.

۵- لغات ناشناس را در دیکشنری پیدا کنید: اشتباه نکنید اشعاری را که نمی‌فهمید یاد نگیرید- این کار نهایتاً تلف کردن کامل زمان و تلاش است!

چگونگی استفاده از آهنگ برای آموزش زبان

حالا که خود را با آهنگ و متن شعر آن آشنا کرده‌اید- وظیفه‌ی سخت سپردن همه‌ی آن‌ها به حافظه را دارید!

۱- شروع به یادگیری یک خط از آهنگ به تنهایی کنید- بله، فقط خط اول را!

۲- وقتی آن را حفظ کردید، خط دوم را اضافه کنید.

۳- همینجا توقف کنید. دو خط اول را برای خود بخوانید و تلاش به یادگیری بیشتر نکنید. به روز خود ادامه دهید، و آن خطها را بارها و بارها بخوانید. (وقتی آهنگ را یاد می‌گیرید، بهتر است که دفعه‌ی اول چیزها را خوب یاد بگیرید.)

۴- روز بعد، باز گردید و دو خط دیگر اضافه کنید.

۵- همیجا توقف کنید. چهار خط دارید- شاید تمام قسمت همسرایی را! این همین الان هم واقعه‌ی مهمی در یادگیری آهنگ است. اما دوباره می‌گوییم که اشتباه نکنید و بیشتر یاد نگیرید.

۶- همینطور ادامه دهید، به نوبت دو خط اضافه کنید تا ترانه را بیاموزید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.