چرا باید با دید مثبت به سراغ آموزش زبان رفت؟

در این پست به شما لذت بردن از آموزش زبان را هدیه می دهیم. اما می خواهیم دو دلیل که چرا باید با دید مثبت به سراغ آموزش زبان برویم را با هم ببینیم…

چرا باید با دید مثبت به سراغ آموزش زبان رفت؟

چرا باید با دید مثبت به سراغ آموزش زبان برویم

۱سریع تر می آموزید و بیش تر به یاد دارید
به بیان ساده هر چه در یادگیری زبان بیش تر به خود فشار بیاورید، سریع تر می‌ آموزید.
توانایی زبانی تان به طور گسترده ای عملکردی است از این که شما چه مدت را صرف کار کردن روی آن کرده اید، و چه قدر موثر از آن زمان استفاده می کنید.
بیش تر مردم بر این باورند که یادگیری یک زبان سال ها طول می‌کشد‌. اما این خیلی از حقیقت دور است.
حقه اش این است که در یادگیری زبان به جای ماه و سال، ساعت را در نظر بگیرید.

چرا باید با دید مثبت به سراغ آموزش زبان رفت؟
شما با صرف ۱۰۰ ساعت یادگیری یک زبان در طول یک دوره ی ۳ ماهه (کمی بیش تر از ۱ ساعت در روز)، در مقابل ۱۰۰ ساعت در یک دوره ی ۱ ساله (~۱۵ دقیقه در روز) به طور قابل توجهی نتایج بهتری خواهید داشت.
تعداد کلی ساعات نهاده شده مشابه است، اما فقط با فشرده کردن برنامه ی یادگیری خود از ۱ سال به ۳ ماه، شما از لحاظ ریاضی ۴ برابر سریع تر می آموزید.
اما نه تنها این مساله وجود دارد، بلکه نتایج برنامه ی با شدتِ زیاد، باعث جلسات یادگیری طولانی‌تر و عمیق تر می شود که به شما اجازه می دهد تا بیش تر آن چه را که می آموزید، به یاد داشته باشید.

چرا باید با دید مثبت به سراغ آموزش زبان رفت؟

۲رمز شادی را کشف کنید
‘بهترین لحظات معمولاً موقعی اتفاق می افتند که بدن یا ذهن شخص در تلاشی داوطلبانه تا حد خود امتداد پیدا می کند تا در چیزی سخت و باارزش پیروز شود.’ -‌ماریا کری
اگر شما برای یادگیری یک‌ زبان انگیزه ای قوی دارید، آن گاه می توانید با وقف کردن خود در آن هدف به شادی برسید و به خود اجازه دهید تا در فرایند یادگیری فرو روید.
شما احتمال دارد آن قدر غوطه ور شوید که حواستان به زمان نباشد یا حتی خوردن و آشامیدن را فراموش کنید.
برای رسیدن به آن روند، شما باید یک تمرین را انتخاب کنید و به طور کامل روی آن تمرکز کنید، و تمام حواس پرتی ها را از بین ببرید.
فقط آن موقع است که شما قادر خواهید بود تا به آن حالت فوق العاده برسید و در حالی که از فرایند احساس رضایت دارید، در یادگیری زبان خود پیشرفت زیادی کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.