بخشهای مهم در آزمون های زبان انگلیسی

در این پست به ۵ بخش مهم در آزمون های زبان انگلیسی اشاره می کنیم که تقریبا همه آزمون ها اعم از آیلتس ، تافل ، PTE و … بر روی آنها تمرکز دارد. پس حتما این مطب را تا انتها بخوانید…

بخشهای مهم در آزمون های زبان انگلیسی

۵ بخش مهم در آزمون های زبان انگلیسی

۱- فعل­ ها: (هماهنگی فاعل و مفعول و زمان فعل)

این بخش انگلیسی شامل جملات طولانی است که در آن فاعل اصلی و فعل توسط کلمات و عبارات متنوع از هم جدا می شوند. اگر به فاعل هر جمله جداگانه توجه کنید و مطمئن شوید که فعل مطابق آنست، می توانید در این قانون گرامری پیشرفت کنید. به علاوه، این آزمونها دانش شما از زمانهای گذشته، حال، آینده، ماضی بعید، ماضی نقلی و آینده ی کامل را می سنجد.

۲- نقطه ­گذاری

مهمترین جنبه ی گرامر انگلیسی، نقطه­ گذاری است: ویرگول، آپاستروف، دونقطه، نقطه ویرگول، خط تیره، نقطه، علامت های سؤال و علامت­ های تعجب. کاربرد آن­ها در این آزمون­ ها تحلیل می­شود.

۳- اصلاح­ کننده (صفات / قیدها و عبارات اصلاح کننده)

تعریف اصلاح­ کننده­ ها کلمات و عباراتی است که اسامی را توصیف می­کنند. قیدها می­توانند فقط افعال را توصیف کنند درحالیکه صفات اسامی را اصلاح می­کنند. در مقابل جفت­های مشکوک قید – اسم و صفت – فعل هشیار باشید. همچنین آگاه باشید که بسیاری جمله­ ها با عبارتی اصلاح­ کننده و یک ویرگول شروع می­شود. دسته­ بندی هایی که این اصلاح­ کننده­ ها بر اساس شان تقسیم می­شود نیز بخش مهمی از اطلاعاتی هستند که باید داشته باشید.

بخشهای مهم در آزمون های زبان انگلیسی

۴- انتخاب واژه:

باید حواستان به لغات باشد تا مطمئن شوید که هدف نویسنده را نشان می­دهند. انتقال­ ها می­توانند تداوم، تمایز یا علت و معلول را نشان دهند. به علاوه، آزمون­ ها شاید شما را با استفاده از لغت شبیه به لغات مورد نظر گول بزنند، که در متن معنی نمی­دهند (برای مثال جایگزینی could have با could of). بنابراین مهم است که بر سر این آزمون­ها عجله نکنید. باید از قبل همه­ ی قوانین گرامری را بازبینی کنید.

بخشهای مهم در آزمون های زبان انگلیسی

۵- سازماندهی و استراتژی

این بخش انگلیسی از شما خواهد خواست که در مورد ترتیب و تأکید جنلات و پاراگراف­ ها تصمیم بگیرید. همچنین از شما پرسیده می­شود که جملاتی را اضافه، اصلاح یا پاک کنید، همچنین نشان دهید که جمله­ ای مناسب با هدف است.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.