آموزش روشهایی برای یادگیری سریع گرامر انگلیسی

در این مقاله به سه روش برای یادگیری آسان گرامر انگلیسی می پردازیم و برای زبان آموزانی که دوست دارند گرامر بدون زحمت یاد بگیرند نکات زیر را بیان می کند…

آموزش روشهایی برای یادگیری سریع گرامر انگلیسی

۳ روش برای یادگیری آسان گرامر انگلیسی

۱. موقعی که شک دارید، همیشه به قوانین رجوع کنید
تمرین گرامر همیشه فرایندی راحت و هموار نیست. انتظار این را داشته باشید که اشتباه کنید، و موقعی که تمرینی به شما می گوید جوابتان اشتباه است، این احساس را داشته باشید که گویی شما درست می گویید. در این مورد شما باید به آن قانون برگردید و دوباره یادش بگیرید. شما احتمالاً می خواهید دوباره مثال های خود را بخوانید و تعدادی مثال های بیش تر بسازید.
اگر آن قانون یا تمرین همچنان با عقل جور در نیامد، از یک معلم بخواهید تا آن را برای شما توضیح دهد. اگر شما به معلم دسترسی ندارید، می توانید تلاش کنید و با یک معلم آنلاین ارتباط برقرار کنید. اگر شما دوستانی دارید که گویشوران بومی انگلیسی هستند، می توانید تلاش کنید و از آن ها کمک بگیرید. با این حال، اگر دوست شما به طور رسمی گرامر انگلیسی را نخوانده است، احتمال دارد که قادر نباشد تا به شما کمک کند.

آموزش روشهایی برای یادگیری سریع گرامر انگلیسی

۲‌. از اشتباهات خود بیاموزید
آیا موقعی که اشتباه می کنید احساس ناامیدی می کنید؟ اشتباهات در واقع قسمت خیلی مهمی از یادگیری هستند. هر موقع که شما اشتباه می کنید، می توانید آن را به عنوان یک موقعیت برای یادگیری یا دوباره یادگرفتن چیزی در نظر بگیرید.
پس موقعی که شما قوانین گرامر را تمرین می کنید، مطمئن شوید که نتایج خود را در استفاده از پاسخ نامه بررسی می کنید. اگر شما جواب سوالی را اشتباه داده اید، مطمئن شوید که دلیل غلط بودنش را متوجه شده اید، و سپس آن مفهوم را کمی بیش تر تمرین کنید.
از طرف دیگر موقعی که شما به انگلیسی صحبت می کنید یا می نویسید، معمولاً از اشتباهات خود آگاه نیستید. پس باید شخصی را داشته باشید تا موقع صحبت کردن به شما گوش کند و نوشتن شما را ویرایش کند. شما می توانید از یک معلم یا معلم خصوصی بخواهید تا در این مورد به شما کمک کند‌.

۳. تمرین گرامر را به طور جالب انجام دهید
در نهایت، مطالعه ی گرامر می تواند جالب تر کتاب ها و تمرین ها باشد. شما می توانید از ویدئوها استفاده کنید تا در فهم قوانین به شما کمک کند، و سپس در گروه دوستانِ خود تمرین کنید. اگر شما عضوی از کلاس آمادگی امتحان هستید، می توانید از افراد بخواهید تا با شما در گروه های بعد از کلاس ها مطالعه کنند.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.