یادگیری زبان انگلیسی چه اهمیتی دارد؟

در این پست به اهمیت یادگیری انگلیسی و هم چنین اهمیت ن در حوزه های مختلف اعم از علمی ، سیاسی و اجتماعی می پردازد. با ما همراه باشید…

یادگیری زبان انگلیسی چه اهمیتی دارد؟

اهمیت یادگیری انگلیسی

این که زبان ابزاری است که ما از طریق آن افکار و ایده های خود را با دیگران به اشتراک می گذاریم مساله ای شناخته شده است: این منبع اصلی ارتباط است.
هزاران زبان در جهان وجود دارد، اما یادگیری تمام آن ها برای یک شخص امکان پذیر نیست پس اگر مردمی که به زبان های مختلفی صحبت می کنند بخواهند با هم صحبت کنند، زبانی را لازم دارند که هر دوی آن ها بلد باشند.
این جا است که یادگیری انگلیسی در اصل به یک ‘باید’ تبدیل می شود، چون به زبان بین المللی آموزش و تجارت و همین طور علم و تکنولوژی تبدیل شده است. به خواندن ادامه دهید تا منابع دیگری را کشف کنید که چرا یادگیری انگلیسی در جهان همه جانبه ی امروز خیلی مهم است.

یادگیری زبان انگلیسی چه اهمیتی دارد؟
•  برای میلیون ها توریست یا مهاجرِ کشورهای غیر انگلیسی زبان که هر سال از کشورهای دیگر بازدید می کنند، یادگیری چگونگی برقراری ارتباط به انگلیسی ضروری است تا بتوانند کارهایی مانند این ها را انجام دهند: درخواست کمک، برقراری مکالمه، داشتن یک زندگی اجتماعی فعال و لذت بردن از فعالیت های رایج آن جامعه ای که ازش دیدن می کنند.
•  این که قادر باشید تا انگلیسی را بفهمید امکان دسترسی به تمام منابعی که مورد علاقه تان هستند را در اختیار شما قرار می دهد، مانند موسیقی، علوم، هنر، ورزش، تجارت و غیره. زبان اصلی عصر اطلاعاتی که ما در آن زندگی می کنیم انگلیسی است: نه تنها در وب جهان گستر، و شبکه های رسانه ی اجتماعی، و مهم ترین وبسایت ها، بلکه در دستور العمل ها و راهنماهای نرم افزاری، و دستگاه های سرگرمی.
•  انگلیسی، زبان مهم ترین دانشگاه های جهان است: به عنوان زبان تحصیلات دانشگاهی بالا در نظر گرفته می شود، پس اگر شما می خواهید در یکی از آن ها تحصیل کنید: کمبریج، آکسفورد، MIT، هاروارد و غیره باید انگلیسی را بیاموزید تا در امتحان انگلیسی که این را برایتان مهیا می کند، قبول شوید.
دلایل بالا فقط تعداد کمی از دلایل زیادی هستند که شما برای فهم اهمیت یادگیری انگلیسی می توانید به آن ها فکر کنید. انگلیسی علاوه بر مفید بودن، می تواند رضایت مندی های فراوانی برایتان داشته باشد: وقتی متوجه می شوید که احتمالاً به آرامی اما به طور مداوم می توانید پیشرفت کنید، احساس فوق العاده ای به شما می دهد.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.