نکات قابل توجه در برنامه ریزی برای تافل در سال ۲۰۱۸

در این پست چند آمار جالب برایتان آورده ایم که بدانید برای آموزش تافل و در سال جدید اشتباهات کودکانه انجام ندهید. در برنامه ریزی برای تافل در سال ۲۰۱۸ حتما موارد زیر را به خاطر داشته باشید…

نکات قابل توجه در برنامه ریزی برای تافل در سال ۲۰۱۸

برنامه ریزی برای تافل در سال ۲۰۱۸

اگرچه همه ی ما می دانیم که می توانیم تصمیم بگیریم که عادات جدید را در هر زمان گسترش دهیم، به محض این که سال به پایان خود نزدیک می شود و سال بعدی شروع می شود، مردم در تمام نقاط جهان سال قبل را ارزیابی می کنند و تصمیم می گیرند که چه طور می خواهند سال ۲۰۱۸ متفاوتی داشته باشند. اگر چه خیلی ها برای سال جدید برنامه ریزی می کنند، تعداد کمی به آن ها پایبند می مانند. اگر چه تعداد دقیق متفاوت است، Business Insider  ادعا می کند که ۸۰% از تصمیمات و برنامه ریزی ها تا فوریه با شکست روبه رو می شوند، و طبق Forbes، فقط ۸% از مردم در کل سال به هدف خود پایبند هستند. موقعی که تصمیمات شما به اهداف آکادمیک و حرفه ای وابسته هستند، نمی توانید به آمار دیگری بسنده کنید. متوجه شوید که چرا تصمیم گیری ها با شکست روبه رو می شوند و بیاموزید که چه طور با توجه به مطالعات خود اهداف هوشمندانه اتخاذ کنید.

در حالی که خیلی از رایج ترین تصمیم گیری ها به سلامتی/ ورزش/ کمک به دیگران مربوط هستند، برای آن هایی که تصمیمات آموزش محور می گیرند، با توجه به آن چه تمام تصمیمات را خارج می کند و بدون توجه به طبقه بندی دقیقشان، اشتراک قابل توجهی وجود دارد.

نکات قابل توجه در برنامه ریزی برای تافل در سال ۲۰۱۸

بزرگ ترین دلیلی که مردم سریع شکست می خورند:

این است که به طور کامل ناامید می شوند و بعد از کوچک ترین اشتباه کاملا تسلیم می شوند. به جای مشاهده ی ارزش در پیشرفت فزاینده و پله ای، بیش ترین تصمیم گیرنده ها تصمیمات خود را یا به عنوان طرح های کامل یا هیچ در نظر می گیرند و با مشاهده نکردن نتایج فوری ناامید می شوند. یعنی اگر شما در سال جدید افراط کنید، پیروز شدن در اول ژانویه برای برنامه ریزی درسی جدیدتان سخت می شود (یا هر تصمیم دیگری که به آن می رسید)، و از دست دادن حتی یک روز به طور قابل توجهی احتمال ادامه ی آن تصمیم را کاهش می دهد. موقعی که صحبت از تافل به میان می آید، این معنا را می دهد که شاگردانی که هر روز قول می دهند تا مقاله ای مستقل بنویسند  دارند خودشان را برای یأسی بزرگ آماده می کندد وقتی پس از تعطیلات آنقدر به خاطر جشن گرفتن خسته هستند که نمی توانند رایانه هایشان را روشن کنند.

پس اگر شما هم دوست دارید منظم به برنامه های آموزش تافل خود برسید و نمره مورد قبول تافل در سال ۲۰۱۸ را کسب کنید پس حتما : برنامه واقع گرایانه بنویسید ، به آن پایبند باشید و مثل ۸۰% مردم نباشید. برای این کار می توانید به آموزشگاه زبان ایران آکسفورد مراجعه کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.