حفظ کردن Template یا قالب برای رایتینگ تافل مفید است؟

این پست یک موضوع بحث برانگیز را مورد بررسی قرار می دهد. اینکه آیا حفظ کردن Template یا قالب برای رایتینگ تافل می تواند مفید باشد؟ جواب کمی سیاست مدارانه است و می توان گفت تا حدودی بله ! در ادامه دلیایل مفید بودن این قالب برای رایتینگ تافل را بازگو می کنیم.

حفظ کردن Template یا قالب برای رایتینگ تافل مفید است؟

آیا قالب برای رایتینگ تافل می تواند مفید باشد؟

حتی اگر انگلیسی شما خیلی خوب نیست، همچنان می توانید با دنبال کردن قالب، نمره ی بالایی در قسمت رایتینگ تافل بگیرید. اما قالب رایتینگ تافل دقیقاً چیست؟ اگر بخواهیم به سادگی بگوییم، قالب های مقاله ی تافل به شما آموزش می دهند که چگونه افکار خود را سازمان دهی کنید، مدارکی‌ قوی انتخاب کنید، و آن نمره ای را که می خواهید در رایتینگ بگیرید.
سه مزیت اصلی در استفاده از قالب رایتینگ تافل وجود دارد.

حفظ کردن Template یا قالب برای رایتینگ تافل مفید است؟

افکارِ شما را سازمان دهی می کند
استفاده از قالب رایتینگ تافل این اطمینان را می دهد که شما جوابی متمرکز و خوش ساخت ارائه خواهید کرد. یک قالب با کیفیت بالا به شما آموزش می دهد که چه طور جواب خود را ساختار بندی کنید تا تمام پاراگراف های مقدمه، بدنه، و نتیجه گیری به طور واضح تعریف شوند. به این روش، حتی اگر گرامر و هجی شما عالی نباشد، جوابتان همچنان به طور کلی چهارچوبی قوی خواهد داشت که دنبال کردنش راحت است.
قالب های مقاله ی تافل همچنین به شما نشان می دهند از چه نوع انتقال هایی می توانید استفاده کنید و کجا استفاده کنید‌. انتقال ها محتوای اصلی مقالات هستند که به شما اجازه می دهند تا به آرامی افکار و پیشرفت خود را به ایده های جدید مرتبط کنید. واقعیت این است که اگر شما از هیچ انتقالی استفاده نکنید، احتمالاً در قسمت رایتینگ تافل نمره ی خیلی بالایی نخواهد گرفت!

حفظ کردن Template یا قالب برای رایتینگ تافل مفید است؟

در وقت شما صرفه جویی می کند
مزیت بزرگ دیگرِ استفاده از قالب رایتینگ تافل این است که در قسمت رایتینگ برای شما زمان می خرد. از آن جا که شما قبلاً این احساس را دارید که می خواهید ساختار مقاله تان چه طور باشد، زمان کم تری را صرف برنامه ریزی آن و گذاشتن انتقال ها، آغاز و پایان خواهید کرد. در نتیجه، شما در واقع وقت بیش تری را برای نوشتن جواب خود خواهید داشت!

به شما اعتماد به نفس می دهد
در نهایت، یک قالب رایتینگ تافل به شما اجازه می دهد تا در روز امتحان احساس آمادگی بیش تری کنید. برای خیلی از شرکت کنندگان نوشتن جواب ها به متن زبان انگلیسی فقط در ۲۰ یا ۳۰ دقیقه سخت است. اما قالب های مقاله ی تافل شما را به مهارت هایی مجهز می کند که آن ها را در مهارت های رایتینگ خود برای اعتماد به نفس بیش تر لازم خواهید داشت!


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.