چرا باید fluency را در زبان انگلیسی ارتقا دهیم؟

در این پست دلایلی را بازگو می کنیم که چرا باید fluency را در زبان انگلیسی ارتقا دهیم . حتما به این نکات توجه کنید تا به بهترین نحو بتوانید زبان انگلیسی را صحبت کنید…

چرا باید fluency را در زبان انگلیسی ارتقا دهیم

چرا باید fluency را در زبان انگلیسی ارتقا دهیم

اگر شما می خواهید تا روان صحبت کردن زبان خود را ارتقا دهید و شانس های دستیابی به اهداف امتحان خود را حفظ کنید، باید ثبت نام در دوره های آنلاین آیلتس را در نظر بگیرید. کنترل قوی در انگلیسی شانس های موفقیت در امتحان را افزایش می دهد. افرادی که دانش پیشرفته ای در زبان دارند نسبت به آن هایی که ندارند احتمالش بیش تر است که در مشاغل خود پیشرفت کنند.

۱- روان صحبت کردن در انگلیسی توانایی شناختی شما را زیاد می کند.
صحبت کردن به زبان دوم عملکرد شناختی شما را ارتقا می دهد، باعث پیشرفت فراخنای توجه طولانی تر می شود، و ریسک تنزل شناختی مرتبط با سن را کاهش می دهد. پیشرفت در fluency انگلیسی، توانایی شناختی تان را تقویت می کند و در طی کلاس ها و امتحانات آزمایشی تمرکز شما را افزایش می دهد.

۲- روان صحبت کردن در انگلیسی باعث پیشرفت اعتماد به نفس شما در صحبت کردن و نوشتن می شود.
روان بودن در انگلیسی باعث می شود تا درباره ی موضوعی که می نویسید یا صحبت می کنید باهوش به نظر برسید. این اعتماد به نفس شما را زیاد می کند، و باعث می شود تا در استفاده از زبان راحت تر باشید. مهم تر از آن، به شما اجازه می دهد تا پیغام خود را به وضوح و خلاقانه جمع بندی کنید.

چرا باید fluency را در زبان انگلیسی ارتقا دهیم

۳- روان بودن در انگلیسی باعث می شود تا زبان آموز آنلاین آیلتس بهتری باشید.
این به شما اجازه می دهد تا ناکارآمدی های خود را شناسایی کنید، و روش هایی را برای حذف آن ها پیدا کنید. همان طور که شما سلیس تر می شوید، آن قدر سریع تر یاد می گیرید تا این که استفاده از انگلیسی به قسمتی از روتین شما تبدیل می شود.

۴- Fluency در انگلیسی باعث می شود تا در امتحان آیلتس برتر از بقیه باشید.
به محض این که شما قادر باشید تا فکر کنید و ایده های خود را به انگلیسی ابراز کنید، برتر بودن در امتحان آیلتس راحت می شود. fluency در انگلیسی این اعتماد به نفس را به شما می دهد تا افکار خود را بدون تمرکز بیش از حد روی گرامر و لغات منتقل کنید. به شما اجازه می دهد تا درباره ی پیغامی که می خواهید منتقل کنید عمیق تر فکر کنید.

۵- Fluency در زبان انگلیسی به شما اجازه می دهد تا ایده های خود را به طور موثر منتقل کنید.
روان صحبت کردن در انگلیسی به شما کمک می کند تا افکار خود را برای ارتباطی واضح و موثر سازمان دهی کنید. از هر موقعیتی برای فکر و صحبت کردن به انگلیسی استفاده کنید. با انجام این کار، انتقال ایده هایتان راحت تر می شود.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.