دلایل رها کردن یادگیری زبان و راه حل آن

در این پست ۶ بهانه برای رها کردن یادگیری زبان و راه حل آنها را بازگو می کنیم. خیلی از زبان آموزان نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند زیرا به بهانه ها پاسخ مثبت دادند.

دلایل رها کردن یادگیری زبان و راه حل آن

۶ بهانه برای رها کردن یادگیری زبان و راه حل آنها

در اینجا به تعدادی دلیل اشاره می کنیم که دانش آموزان از یادگیری زبان انگلیسی دست می کشند.

  • به نظرشان بیش از حد پیچیده و وقت گیر است.
  • به منابع یادگیری کافی دسترسی ندارند.
  • از چالش ها می ترسند.
  • در هنگام درس خواندن به سادگی حواسشان پرت می شود.
  • انگیزه ی یادگیری را ندارند.
  • درس خواندن به نظرشان وقت تلف کردن است.

دلایل رها کردن یادگیری زبان و راه حل آن

اینها تنها تعدادی از متداول ترین دلایلی هستند که دانش آموزان دست از درس خواندن می کشند. یادگیری چیزی جدید در اغلب مواقع کاری چالش برانگیز است. اما به خاطر داشته باشید که همه ی اینها در نهایت نتیجه خواهد داشت. مطالعه ی انگلیسی و ادامه دادن به برنامه ی بازبینی آیلتس شما مزایایی بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید، دارد. این ها مهم ترین دلایلی هستند که شما هرگز نباید دست از خواندن زبان انگلیسی بردارید.

۱- توانایی های ذهنی تان را بهبود می بخشد

یادگیری یک زبان دوم مانند انگلیسی یکی از مؤثرترین راه ها برای فعال نگاه داشتن مغزتان در شرایطی بهینه است. همچنین به کاهش ریسک بیماری های ذهنی و آهسته کردن زوال عقل بر اثر پیر شدن کمک می کند. حفظ تمایل به یادگیری انگلیسی به شما کمک می کند که پیچیدگی های زبانی را جستجو کرده و عملکرد مغزتان را بهبود بخشید.

دلایل رها کردن یادگیری زبان و راه حل آن

۲- مهارت های ارتباطی شما را بهبود می بخشد

یادگیری انگلیسی به شما راهی جدید می دهد برای ابراز ایده هایتان هم بصورت نوشتاری و هم با استفاده از واسطه های گفتاری. به شما کمک می کند تا شفاف تر مکاتبه کنید و به شبکه ای وسیع تر برسید. یک راه برای افزایش تمایلتان به ادامه یادگیری اینست که یک پکیچ یادگیری آنلاین آیلتس انتخاب کنید که بهترین همخوانی را با نیازهای یادگیری شما دارد. منابع خود، نیازهای یادگیری و در دسترس بودن آنها را وقتی یک پکیج را انتخاب می کنید، در نظر بگیرید تا مطمئن شوید از برنامه ی یادگیری سود خواهید برد.

۳- فرصت های اجتماعی و کاری خود را گسترش دهید

انگلیسی یکی از متداول ترین زبان های صحبت شده ی دنیاست. یادگیری انگلیسی درهای فرصت را برای پیگیری شغلتان در خارج از کشور باز می کند. همچنین اعتماد به نفس شما را برای ارائه ی ایده ها بالا می برد و باعث شرکتتان در مکالمات با گویشوران بومی می شود.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.