چگونه به یک نویسنده خوب در زبان انگلیسی تبدیل شوید

در این پست می خواهیم به شما کمک کنیم تا تبدیل به یک نویسنده با اعتماد به نفس شوید. اما چطور به یک نویسنده خوب در زبان انگلیسی تبدیل شویم.با ما همراه باشید…

چگونه به یک نویسنده خوب در زبان انگلیسی تبدیل شوید

چطور به یک نویسنده خوب در زبان انگلیسی تبدیل شوید

آیا شما از نوشتن هراس دارید؟ تحقیقات نشان می دهند که شک داشتت به خود معمولاً باعث ترس های مربوط به نوشتن می شود.
۱٫ حواس پرتی ها را حذف کنید
گام اول برای پیشرفت در نوشتن این است که از هر چیزی که تمرکز شما را کم می کند، خلاص شوید. دستگاه های دیجیتال خود را خاموش کنید، میزتان را خلوت کنید، و یک مکان راحت پیدا کنید که بتوانید در آن جا به تفکر بپردازید و شروع به نوشتن کنید.

چگونه به یک نویسنده خوب در زبان انگلیسی تبدیل شوید

۲٫ بخوانید
خواندن و نوشتن دو مهارتی هستند که شما در بهترین دوره ی ترم آنلاین آیلتس آن ها را ارتقا می دهید. با این حال، شما باید در برایند یادگیری به خودتان هم کمک کنید. حداقل هر روز یک ساعت را به خواندن کتاب های انگلیسی، مجلات، یا منابع آنلاین اختصاص دهید. خواندن به شما اجازه می دهد تا سبک های نوشتاری مختلف را کشف کنید و به شما کمک می کند تا سبک خودتان را ارتقا دهید. همچنین استفاده از گرامر را افزایش می دهد و خلاقیت شما را زیاد می کند.

۳٫ هر روز بنویسید
بهترین زمان روز را صرف نوشتن کنید. افکار خود را حتی در حالتی انتزاعی بنویسید. انجام روزانه ی این کار ذهن شما را تمرین می دهد و علاقه تان را برای نوشتن زیاد می کند. درباره ی این که چه احساسی دارید یا روزتان چه طور پیش رفت، بنویسید. این همچنین تمرین خوبی برای افزایش گرامر و لغاتتان است.

چگونه به یک نویسنده خوب در زبان انگلیسی تبدیل شوید

۴٫ پذیرای یادگیری باشید
نویسندگان با اعتماد به نفس درباره ی این که در اطرافشان چه می گذرد، کنجکاو هستند. آن ها همیشه سوال می پرسند و برای یافتن جواب سوالاتشان تلاش می کنند. آن ها بر این باورند که هر روز موقعیتی برای یادگیری و نوشتن اطلاعات مفید است. آن ها به آن چه که مردم دیگر درباره ی کارهایشان فکر می کنند، گوش می دهند. به دوستان یا معلمان خود اجازه دهید تا مقالات شما را بخوانند. از آن ها بپرسید که نظرشان چیست و چه چیز دیگری اصلاح لازم دارد.

۵٫ فقط بنویسید
الان شروع کنید! موضوعی را انتخاب کنید، و افکار خود را درباره ی آن بنویسید. درباره ی هر چیزی بنویسید. به یاد داشته باشید که مهم ترین مشخصه ی نویسندگان با اعتماد به نفس این است که آن ها از ابراز ایده های خود نمی هراسند. بازدارنده ها را کنار بگذارید و فقط بنویسید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.