استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس

در این پست راهکارهایی را برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس به زبان آموزان نشان می دهیم. این راهکارها می تواند هم لذت استفاده از شبکه های اجتماعی را برایتان نگه دارد و هم آمادگی آیلتس را برایتان به ارمغان بیاورد…

استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس چطور انجام پذیر است:

استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس

استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس

بیش تر معلم های دوره ی آنلاین آیلتس به شاگردان می گویند تا در طی آموزش امتحانِ خود از رسانه های اجتماعی دوری کنند – و برای این کار دلیل خوبی دارند. جدای از این که رسانه ی اجتماعی برای مطالعه یک حواس پرتی اصلی است، روی چگونگی دریافت، پردازش، و نگه داری اطلاعات هم اثر می گذارد.

 صفحه ی رسانه ی اجتماعی مرکز آیلتس را دنبال کنید
صفحات رسانه ی اجتماعی را که به امتحان آیلتس اختصاص داده شده است، دنبال کنید. مدیران و دنبال کننده های این صفحات معمولاً اطلاعات مفیدی را درباره ی امتحان به اشتراک می‌گذارند. بیش تر چیزهایی که به اشتراک می گذارند از تجربیاتشان به عنوان افراد شرکت کننده در امتحان و قبول شدن در آن است. دنبال کردن چنین صفحاتی روشی عالی است تا شما بیرون از دوره ی آنلاین آیلتس، دانش خود را از امتحان افزایش دهید.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس

 به یک گروه چت ملحق شوید که به دوره ی آیلتس اختصاص داده شده است
با شرکت کنندگان دیگر در امتحان آیلتس ارتباط برقرار کنید و با هم برای این امتحان با ریسک بالا آماده شوید. شما می توانید به دنبال گروه های چتی باشید که برای شرکت کنندگانِ امتحان طراحی شده است و به آن ها ملحق شوید. منابع دوره و نکات را رد و بدل کنید و حتی با افرادی که با مساله ی مشابه شما روبه رو هستند، فقط صحبت کنید. فقط مطمئن شوید که افراد شرکت کننده در گروهِ شما رفتاری دوستانه دارند و با نتایج جلو می روند‌.

 وبلاگی درباره ی تجربه ی دوره ی آنلاین آیلتس
به اشتراک گذاشتن پیشرفت آموزش امتحان خود به طور آنلاین مزایای زیادی دارد. به شما اجازه می دهد تا حواستان به دوره ی فعالیت های خود باشد، از هم کلاسی های آنلاین خود انتقادهای سازنده دریافت می کنید، به شما کمک می کند تا در سراسر آماده سازی های خود باانگیزه بمانید، و چه کسی می داند، شاید حتی به کسی کمک کنید که در آمادگی های خود با سختی هایی روبه رو می شود. وبلاگ نویسی درباره ی دوره ی آیلتسِ خود همچنین روشی را در اختیارتان قرار می دهد تا خلاقیت خود را انتقال دهید و آن را در فعالیت های خود منعکس کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای آمادگی آیلتس

 منابع تکمیلی را پیدا کنید
سایت های رسانه های اجتماعی پر از منابع مفید برای دوره ی آیلتسِ شما هستند. ویدئوهای یوتیوب که مفاهیم چالش برانگیز زبان را توضیح می دهند تماشا کنید. متخصصان آیلتس را دنبال کنید تا خود را به آخرین پیشرفت های امتحان برسانید. منابع تکمیلی دیگری را پیدا کنید مانند infographics که درباره ی محتویات امتحان است و ویدئو کلیپ هایی که درباره ی آداب مناسبِ امتحان اسپیکینگ است.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.