چطور میتوان فهمید که انگلیسی ام در حال بهبودی است؟

اگر شما هم مطمئن نیستید که دارید پیشرفت می کنید یا نه. با ما همراه باشید…

اما چطور بدانم که انگلیسی ام در حال بهتر شدن است؟

چطور میتوان فهمید که انگلیسی ام در حال بهبودی است؟

به کارهای قدیمی تان نگاه کنید
آیا دفترچه هایی قدیمی از گذشته برای کلاسهای انگلیسی دارید؟ تکالیف قدیمی، آزمونک ها و یادداشت های کلاسی چطور؟ همچنین می توانید تاریخ ایمیلهای خود را برای تکالیف و نامه های قدیمی چک کنید. حالا وقت بادقت نگاه کردن است. آیا یادداشتها الان ساده فهمیده می شوند؟ اگر همان تکالیف، کلاس درسی یا آزمون را دوباره انجام می دادید، نتیجه ی بهتری می داشتید؟ اگر آن یادداشتهای قدیمی خیلی سخت به نظر می آیند، احتمالاً باید شروع به تجدید نظر کنید. اگر هم خیلی ساده به نظر می آِیند که پس باید به شما تبریک گفت! بله پیشرفت کرده اید.
انگلیسی را درس دهید
انگلیسی را نمی توان قایم کرد. واقعاً باید بدانید که راجع به چه چیزی صحبت می کنید. شما را محبور می کند جزئیات را از پایین تا بالا متوجه شوید. تلاش به توضیح دادن گذشته ی ساده برای یک زبان آموز جدید کنید. وقتی قرار است به کسی در یادگیری آن کمک کنید، خیلی هم آسان نیست! خب، پس چرا برای درس دادن، داوطلب نشوید؟ هم به کسی کمک می کنید و هم به خودتان. همه برنده هستند!

چطور میتوان فهمید که انگلیسی ام در حال بهبودی است؟
بازخورد
با اینکه هیچ چیز جای یک معلم خوب انگلیسی را نمی گیرد، راه هایی بسیار عالی وجود دارد تا خودتان بیاموزید. برنامه های یادگیری بسیاری برای زبان انگلیسی وجود دارد. بسیاری از آنها فوراً به شما می گویند که نقاط ضعفتان کجاست. آیا گرامرتان صحیح است؟ آیا دایره واژگانتان وسیع است؟ آیا می توانید لغتی را به درسی تلفظ کنید؟
از یک حرفه ای بپرسید که آیلتس دنبال چه چیزهایی است
گاهی اوقات فکر می کنید که از نمره ی آیلتس ۶ به ۷ بهبود پیدا کرده اید. اما واقعاً از کجا بدانید؟ راه های عالی بسیاری وجود دارید که بدانیم نمره در آیلتس به چه ترتیب است. استخدام یک معلم خصوصی که آیلتس را می شناسد یکی از این راه ها است. همچنین می تونید بلاگهای مربوط به آیلتس را بخوانید، درباره ی سیستم نمره دهی آیلتس یاد بگیرید یا در یک کلاس آیلتس شرکت کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.