تقویت مکالمه زبان انگلیسی با تکنیک سایه

 تقویت مکالمه زبان انگلیسی با تکنیک سایه

در تکنیک سایه شما به طور همزمان هر آنچه را که میشنوید، تکرار می‌کنید.

در تارنگار زبانشناس یک قسمت با عنوان داستان کوتاه انگلیسی قرار دارد که تکنیک سایه را می‌توانید در منزل خود، روی این داستان‌ها پیاده‌سازی کنید. خواندن و گوش دادن داستان‌ها به‌طورکلی شامل پنج مرحله می‌شود:

۱- گوش دادن کلی داستان کوتاه

۲-گوش دادن داستان به همراه متن انگلیسی

۳- گوش دادن داستان بدون نگاه کردن متن

۴- تمرین تلفظ

۵- پیاده‌سازی شگرد سایه

با پیاده‌سازی این پنج روش روی هر داستان کوتاه، اولاً لغت‌های فراوانی یاد می‌گیرید، ثانیاً گرامر زبان انگلیسی را به‌طور ناخودآگاه یاد می‌گیرید و درنهایت مکالمه زبان انگلیسی شما نیز به نحو چشمگیری تقویت می‌شود.

یادگیری لغات انگلیسی در منزل

همانند تقویت مکالمه زبان انگلیسی، افزایش دایره‌ی لغات انگلیسی نیز یکی از آن چیزهایی است که نه‌تنها بسیار مهم است بلکه به بهترین شیوه‌ی ممکن در منزل قابل پیاده‌سازی است.همان‌طور که قبلاً گفته شد، بهترین روش یادگیری لغات انگلیسی این است که آن‌ها را حفظ نکنید. یکی از مهم‌ترین کارها برای یادگیری لغات انگلیسی خواندن کتاب است. اما نه کتاب‌های آموزش زبان و لغات. بلکه خواندن کتاب‌های داستان و آموزنده. بنابراین پیشنهاد بنده این است که در کتابخانه‌ی منزلتان همیشه چند عدد کتاب انگلیسی ( داستان، رمان و …) برای خواندن داشته باشید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.