آموزش لغات زبان انگلیسی

آموزش لغات زبان انگلیسی

آموزش لغات زبان انگلیسی را با پیوستن به گروه آموزشی شاهو یاد بگیرید. شما با بودن در گروه آموزشی شاهو می توانید به حجم عظیمی از لغات انگلیسی دست پیدا کنید. و همه این لغات در جمله یاد می گیرید و نیازی ندارید که لغات را تک به تک حفظ کنید. شما هر لغتی را در جمله مربوطه و یا متن مورد نظر آن لغت یاد می گیرید و کاربرد آن را در جمله یاد می گیرید. علاوه بر این شما با یادگیری لغت ها و شناسایی آنها به ریشه واقعی لغت می رسید و به راحتی قسمتهای دیگر لغت را درک می کنید در واقع شما با part of speech در طی گذراندن دوره ها آشنا می شوید و می توانید به راحتی لغت را یاد بگیرید و با تکرار آنها در متن ها و فایل های صوتی و تصویری بصورت کاملاً حرفه ای آنها را در ذهن بسپارید.

شما می توانید به حفظ کردن تک تک لغت بپردازید اما با این کار فقط وقت و زمان خود را از دست می دهید و شاید هم خیلی سریع آنها را فراموش کنید. اما وقتی شما یک لغت را در جمله بکار می برید یاد می گیرید که اولاً این لغت ضمیر یا اسم یا فعل یا قید یا صفت است؟ دوماً با توجه به تشخیص نوع لغت در کجای جمله باید آن را قرار دهید و قوانین جای گذاری لغت را در جمله یاد می گیرید و به راحتی هر لغت را اول شناسایی و در جای مناسب خود قرار می دهید. و این کار لذت راحتی و شیرینی یادگیری زبان انگلیسی را به شما می چشاند.

یادتان باشد هر لغتی که می دانید را باید بتوانید در جمله استفاده کنید و گر نه با حفظ کردن کوله باری از لغت فقط مغز خود را خسته می کنید. و وقتی که شما ۱۰۰۰۰ لغت در یک ماه حفظ کنید در صورتی که نتوانید آنها را بکار ببرید به هیچ دردتان نمی رخورد و این را بدانید که با قرار دادن لغت ها در کنار هم هیچ وقت نمی توان به درستی زبان انگلیسی را یاد گرفته و یا انگلیسی صحبت کنید.

یک نمونه از لغات مفیدی که در بسته های آموزشی ما قرار دارد را برایتان به رایگان قرار می دهیم که بتوانید آنرا دانلود کرده و از همین امروز شروع به یادگیری مکالمه انگلیسی و نکات مثبت آن بپردازید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.