دلایل بکارگیری توانایی های نهفته هایتان

دلایل بکارگیری توانایی های نهفته هایتان وحود دارد که شما بتوانید تواناییهای نهفته خود را بکار بگیرید به تواناییهای خود ایمان داشته باشید.

مگر همه کسانی که زبان انگلیسی را یاد می گیرند حتماً در کلاس آموزشی یا معلم خصوصی دارند؟

آیا خودشان از توانایی هایشان استفاده نمی کنند و معلم و کلاس آموزشی باعث پیشرفت آنها می شوند؟

آیا خودشان استعداد ها و توانایی هایشان را کشف نمی کنند مگر اینکه به دانشگاه و یا کلاس زبان بروند و یا شاید معلم خصوصی پیدا شود و توانایی نهفته آنها را کشف کند و بکار ببندد؟

در نظر داشته باشید که همه کاری در مورد زبان انگلیسی امکان دارد حتی این امکان وجود دارد که شما در آزمون آیلس نمره ۹ که نمره کامل قبولی است و خیلی ها آن را ناممکن می دانند بگیرید. پس به توانایی هایتان مخصوصاً در زبان پی ببرید کشف کنید و بکار بگیرید.

معطل چی هستید هر چه زودتر یاد بگیرید با تلاش و پشتکار مداوم شروع به مطالعه کنید این زبان سخت نیست این زبان غیر قابل دسترس نیست این زبان کم کاربرد ندارد این زبان انگلیسی زبان اول دنیاست پس لازمه که شما هم هر چه سریعتر با بهترین روش یاد بگیرید و برای پیشرفت و بهبود هر چه بیشتر زندگی خود بکار بندید.

آیا می توانید کسی را پیدا کنید که از یاد گرفتن زبان انگلیسی ناراضی و یا پشیمان باشد؟ هرگز پیدا نمی کنید.

شما این توانایی را دارید در درونتان نهفته است آشکارش کنید درخشانش کنید به خودتان بها بدهید که شما هم می توانید. شما هم می توانید به راحتی یاد بگیرید آموزش دهید سفر کنید دوست پیدا کنید مقالات علمی در هر رشته ای که علاقه دارید بخوانید و ترجمه کنید. با کتابهای خارجی به زبان انگلیسی آشنا شوید به راحتی آنها را بخوانید.

شما باید توانایی رفتن به یک کشور خارجی را داشته باشید باید بروید در رشته مورد علاقه خود درس بخوانید و به کشور خود با علم خود خدمت کنید.

اگر توانایی خود را کشف نکنید اگر به خود ایمان نداشته باشید اگر زبان را یاد نگیرید هر کاری که انجام بدهید حتی اگر به طور مستقیم با زبان انگلیسی در ارتباط نباشید بالاخره روزی حسرت این را می می خورید که چرا نتوانستید توانایی خود را استفاده کنید و مثل سایر افراد به زبان انگلیسی مسلط شوید. با یاد نگرفتن اتفاقی برایتان نخواهد افتاد و ممکن است علم و دانش شما در همان سطحی که الان هستید بماند اما با یادگیری این زبان خیلی اتفاقات خوب برای شما می افتد و علم شما ارتقا پیدا می کند.

هیچ عذر و بهانه ای برای توجیه کردن خود در مورد یاد نگرفتن نیاورید. شما هم در هر شرایطی که هستید توانایی این را دارید در منزل خود بدون رفتن به هیچ کلاسی و حتی بدون صحبت و مشاوره خواستن از کسی از خدمات مشاوره گروه آموزشی شاهو بصورت رایگان استفاده کنید و در هرجای ایران که هستید زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

نمی خواهد دنبال روشهای مختلف بروید و به تجزیه و تفسیر روشها بپردازید وقت خود را از دست ندهید باور کنید همه روشهای موجود را بررسی کردیم تا توانستیم مناسب ترین و سریع ترین و بهترین روش را برای ایرانیها خلق کنیم تا بلکه در پیشرفت ایرانیان سهیم باشیم. پس بدون هیچ شک و تردیدی یاد بگیرید و به دوستان دیگر خود معرفی کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.