کدام روش آموزش زبان انگلیسی را استفاده کنیم؟

کدام روش آموزش زبان انگلیسی را استفاده کنیم؟

به نظر شما کدام روش آموزش زبان انگلیسی را استفاده کنیم؟

ممکن است روشهایی که در دبیرستان و دانشگاه و آموزشگاه های مختلفی که قبلاً آنها را خوانده اید در ذهن داشته باشید و تصورتان این باشد که همان روشها برایتان مفید خواهد بود. ما هیچ مشکلی با همه آن کتابها و روشها نداریم و هدفمان در این مورد اینست که هر چه که لازم است شما یاد بگیرید و بدانید بیاموزید و بکار ببندید.

پس اگر خودتان خواستید می توانید از روشهای مختلف آموزش هم استفاده کنید اما یادتان باشد هر کاری که انجام می دهید فقط به یادگیری بیشترتان کمک کنید. نه اینکه به این اکتفا کنید که فقط یک روش در یادگیری زبان انگلیسی هست و آن هم همانی است که قبلاً خوانده ام. و یا این تنهاترین روش مفیدی است که من دارم مطالعه می کنم.

یادمان باشد زبان انگلیسی همان زبان انگلیسی است که ما می خواهیم یاد بگیریم و یک سری کلمات و لغات تغییر می کند یا کم کاربرد می شود. پس بیایید قضاوت در مورد روش و متدهای مختلف را کنار گذاشته و به همه اساتید و دانشگاه های معتبر دنیا که چنین روشهایی را نوشته اند احترام بگذاریم و از این روشها و کتاب ها و صوت ها و تصویرهای موچود نیز استفاده کنیم. و هدفمان فقط یادگیری زبان انگلیسی باشد.

مهم اینست که هر کسی می تواند یک زبان یا چند زبان دیگر را یاد بگیرد هر روشی که باشد توانایی شما بیشتر از آن است که فکرش را بکنید. ما این تضمین را به شما می دهیم که شما از همین لحظه شروع به یادگرفتن می کنید و همه کسانی که از طریق گروه ما اقدام به یادگیری می کنند در سطح کاملاً عالی زبان انگلیسی قرار می گیرند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.