روشهایی برای بهتر شدن گرامر زبان انگلیسی شما

روشهایی برای بهتر شدن گرامر زبان انگلیسی شما

روشهایی برای بهتر شدن گرامر زبان انگلیسی شما در زبان انگلیسی قطعاً هستند و گرامر بقریباً سخت ترین و فرار ترین قسمت باشد که زبان آموزان با آن مواجه می شوند. اما آیا واقعاً برای همه همنیطور است؟

ما در این روش به شما کمک می کنیم نکات گرامری را برای همیشه به ذهن بسپارید و فراموش نکنید. روشها و کتابهای بسیار زیادی هستند که تاکید فراوانی بر یادگیری گرامر دارند. شاید شما هم دیده باشید که در تمام کتابهای آموزش زبان بی شک گرامر نیز کار می شود و با همه روشها گرامر توضیح داده می شود. اما چرا باز هم خیلی از زبان آموزان با خواندن این کتابها این اصل مهم را به دست فراموشی می سپارند. ما هم خیلی در این مسئله مهم تمرکز کردیم و کاری می کنیم که شما اگر که بعد از چند سال هم یادگیری را کنار گذاشتید حداقل آنچه را که از گرامر یاد گرفته اید فراموش نکنید. و این قرار بودن برای همیشه از بین برود.

ما توصیه نمی کنیم که جزوه های پرحجم گرامر و یا کتابهایی که اساتید محترمی آنها را گرد آوری کرده اند و تمام نکات گرامری زبان انگلیسی را در آن گنجانده اند حفظ کنید و هدفتان فقط حفظ کردن این کتابها و نکات خیلی مهم باشد. بلکه ما پیشنهاد می کنیم که هر نکته و گرامری را که فرا می گیرید. آنچنان با کارهای مختلفی همچون مکالمه،دیکته و خواندن و ….. بکار ببندید که ملکه ذهن شود و برای همیشه در ذهن بماند.

آنچه خیلی مهم است که شما بدانید گرامر و نکات آن واقعاً به چه درد می خورند و کجا استفاده می شوند.

پس سعی کنید از تمام تکنیک های که در خلال درسها گفته می شود استفاده کنید و از قضاوت کردن خیلی از قسمتها که آیا این قسمت بدرد می خورد یا نه بپرهیزید. و تمام تمرکز خود را روی درسی که فرا می گیرید بگذارید.

در خلال مطالعه گرامر بهتر است به نکات زیر توجه نمایید.

  • درک کاملاً درست از قسمت گرامر درس مربوطه
  • تا گرامر یک درس را کاملاً فرا نگرفته اید به درس بعدی نروید. زیرا همان گرامر در درسهای بعدی استفاده می شوند.
  • با این تفکر مطالعه کنید که هر نکته یک زمانی و در یک جایی از زبان انگلیسی به درد شما خواهد خورد.

چه زمانهایی برای خواندن و یاد گرفتن گرامر مناسب هستند؟

  1. بهتر است گرامر زبان انگلیسی در اول شروع مطالعه خود قرار دهید و زمانی را برای آن حتماً برنامه ریزی کنید. مثلاً اگر قرار است روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح مطالعه زبان انگلیسی خود را شروع کنید ۱۵ دقیقه اول وقت خود را به گرامر اختصاص دهید.
  2. در طول خواندن درس هر زمان که احساس کردید یه نکته حتی ریز را متوجه نشده اید بلافاصله به قسمت توضیحات گرامر آن درس برگردید و مرور کنید.
  3. ساعاتی که در طول روز می توانید بهتر زبان انگلیسی را یاد بگیرید شناسایی کنید و سعی کنید در همان زمان مطالعه خود را شروع کنید.
  4. در آخر هر درس نیز می توانید مروری بر گرامر و نکات درس داشته باشید. که بسیار مفید می باشد.

امیدواریم با مطالعه و خواندن زبان انگلیسی قدمی در جهت پیشرفت خود و زندگی بهتر و آرامش بیشتر برداشته باشید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.