زبان انگلیسی

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی زبانی است که کل جهان امروزه در حال یاد گرفتن و صحبت کردن و بکارگیری آن برای ارتباط هرچه بیشتر با دنیای پیرامون شان هستند. همانطور که میدانید تمامی کشورها و شرکتها و ارگانها و اصناف زبان انگلیسی را زبان جامع و رسمی در کل دنیا می شناسند. و تا بحال زبان دیگری جایگزین آن نشده است. جا دارد که ما ایرانیان نیز در هرجایی و یا زمان و مکانی که هستیم این را وظیفه خود بدانیم که این زبان را بطور اصولی و کامل و درست فرا گرفته و از دنیای امروز عقب نمانیم.
ما پس از سالها مطالعه و تحقیق و خواندن زبان انگلیسی و تجربه های زیاد در مورد یادگیری به این نتیجه رسیدیم که در مردم کشورما به هر علتی که باشد به نحوی که باید زبان انگلیسی یاد بگیرند فرا نگرفته اند.

شاید مهمترین دلیل اینست که یک روش جامع و طبقه بندی شده که بتواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کند وجود نداشته و شاید هم وجود داشته وآنچنان که باید نتیجه گرفته می شده نگرفته شده و اصلاٌ شاید هم متدها طوری بوده اند که بعد از خواندن و مطالعه آنها دچار خستگی شده و کنار گذاشته شده اند. و چون اکثر افراد کشور ما پس از مدتی دور ماندن از این علم هر آنچه را که یادگرفته فراموش میکنند و به سختی میتوانند آنچه را که قبلا فرا گرفته اند بکار برند لذا ما بر آن شدیم که با در نظر گرفتن همه جوانب فراگیری زبان انگلیسی و شرایط کنونی و امکانات موجود و مطالعه متدهای مختلف و تدریس آنها روشی را بنا نهیم که با بهره بردن کامل از همه موارد یادگیری را در کمترین زمان و با بهترین شیوه و بکار گیری آن در همه زمینه ها این مهم را برای همیشه حل کنیم.
هدف ماست این است که اولا این علم را به صورت سیستمی و به روشی که هرکس در هر سطح سوادی بتواند آن را یاد بگیرد و هیپچ وقت فراموش نکند و اگر بخواهیم در مورد یادگیری این روش توضیح دهیم شاید مجبور باشیم چندین کتاب درباره آن بنویسیم اما بجای این کار تمرکز خود را بروی یاد دادن این زبان و آسان ساختن آن برای تمامی هموطنانمان می گذاریم و امیدواریم که همگی شما عزیزان ما را در رسیدن به هدفمان یاری کنید.

شما می توانید همگی دوستان و آشنایان خود را به یادگیری زبان انگلیسی دعوت کنید تا بتوانیم در کنار هم و با زبان انگلیسی را بطور کاملاً اصولی و اساسی یاد بگیریم و حتی الامکان تمامی تمرینات را با همدیگر انجام  دهیم.

We hire people who want to make the best things in the world. -Steve Jobs


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.