یادگیری زبان دوم

یادگیری زبان دوم

واقعیت اینست که یادگیری زبان دوم اگر برای شما سخت است برای بقیه نیز همین طور است. اما آیا به دلایلی که شما آن را یاد نمی گیرید و رهایش می کنید دیگران نیز چنین کاری می کنند؟ مسلماً اینطور نیست.

تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان دوم به ویژه زبان انگلیسی یکی از دغدغه های هر فردی است که میخواهد زبان دومی را یاد بگیرد. اما آیا همه به سختی این دغدغه را پشت سر می گذرانند و یا بخاطر این مسئله یادگیری زبان دوم را کنار می گذراند؟

شما باید جوانب زبان دوم را بدانید تمام مسائل آنرا بدانید. مثلاً تفاوت های آن را با زبان اول خود پیدا کنید و حتی شباهتهای آن را با زبان مادری خودتان پیدا کنید و حتی می توانید به راحتی زبان مادری خود به آن نگاه کنید و آن را برای خودتان آسان جلوه دهید. تصور کنید یکی بخواهد زبان مادری شما را یاد بگیرد و سراغ شما بیاید و از شما درباره نحوه یادگیری و جوانب و قوانین زبان شما را بخواهد بداند مسلماً این کارها و توضیح درباره آن برایتان آسان است. خوب در مورد زبان انگلیسی نیز دقیقاً همینطور است.

پس هر چه زودتر سطح آگاهی هایتان بالا ببرید و با مطالعه هر چه بیشتر به قوانین آن مسلط شوید. و کار را برای خودتان مثل آب خوردن کنید.

یادگیری زبان انگلیسی

تجارب نیز نشان می دهند که همیشه یادگیری زبان انگلیسی را باید با تمام قواعد مهم آن یاد گرفت و کاملاً بصورت اصولی باید آنرا فرا گرفت. سعی کنید بطور پیوسته و مداوم به یادگیری آن بپردازید. اگر هر روز یک جمله یا یک لغت یا یک اصطلاح و خیلی مطالب دیگر را یاد بگیرید کافی است. فقط در تمام روزهای زندگیتان یاد بگیرید مخصوصاً زبان انگلیسی. و خودتان را عادت بدهید که هرروز یک نکته یا یک مطلب را در مورد هر آنچه که علاقه دارید یاد بگیرید.

این را هم بدانید که وقتی شما زبان دوم را بصورت کاملی اصولی و با برنامه درست یاد بگیرید دیگر یاد گرفتن زبانهای دیگر برایتان خیلی آسان خواهد بود. برای همین است که خیلی از افراد به چند زبان زنده دنیا براحتی تسلط دارند.

چند دلیل محکم و قوی برای شروع آموزش خود پیدا کنید و مطمئن باشید شما با انگیزه تر آن را فرا می گیرید.

مثلاً بعد از مسلط شدن به زبان انگلیسی شما می توانید:

  • براحتی فیلم های خارجی را ببینید و همه محتوای فیلم را بفهمید و برای دیگران نیز تعریف کنید.
  • شما می توانید در مورد شغلتان موفقیت های بیشتری کسب کنید و به رده های بالاتری بروید.
  • براحتی می توانید به هر کجای دنیا سفر کنید و بدون نیاز به مترحم و هیچ کس از سفر خود لذت ببرید.

آنیده از آن شماست. اگر بخواهید خودتان آینده را در دست بگیرید.

 

 


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.