نکته هایی در مورد رایتینگ ایلتس جنرال

نکته هایی در مورد رایتینگ ایلتس جنرال

مهارت رایتینگ در آزمون ایلتس جنرال و اکادمیک با یکدیگر تفاوت دارند. در این مقاله بصورت خلاصه در مورد بخش جنرال آن توضیحات و نکته هایی برای علاقه مندان تشریح خواهد شد.

Task 1 رایتینگ جنرال:

بخش رایتینگ آزمون ایلتس شامل دو بخش است که از مجموع ۱ ساعت زمان مربوط به این بخش، بهتر است ۲۰ دقیقه زمان به این بخش اختصاص یابد. همچنین یک سوم از کل نمره بخش رایتینگ مربوط به این بخش است. غالبا موضوع رایتینگ این بخش، نگارش یک نامه رسمی، نیمه رسمی و یا غیررسمی و با حداقل ۱۵۰ کلمه است.

نکته۱: حداقل کلمات مورد نیاز برای این بخش ۱۵۰ کلمه است، درصورتیکه نامه شما کوتاه تر از این مقدار است، نمره منفی در برخواهد داشت.

نکته۲: نوع نامه می تواند رسمی، نیمه رسمی و غیررسمی باشد، هرچند موضوعات غیررسمی کمتر انتخاب می شوند. با توجه به نوع نامه، لحن و متن مناسبی برای ساخت جملات انتخاب کنید. از جمله موضوعات معمول برای این مهارت می توان موارد زیر را مثال زد: “طرح شکایت از یک شرکت”، “درخواست استخدام و یا انصراف از شغل”، “تشکر و یا عذر خواهی از یک شخص” و…

نکته هایی در مورد رایتینگ ایلتس جنرال

نکته۳: اگرچه در بخش رایتینگ، زمان کل (یک ساعت) در نظر گرفته می شود اما توجه داشته باشید که Task 2 رایتینگ از اهمیت و میزان دشواری بیشتری برخوردار است و بهتر است تناسب زمان بندی ۲۰ دقیقه برای Task 1 رعایت شود.

نکته۴: با انجام تمرین قبل از آزمون، می توان بصورت تقریبی به میزان نگارش یک نامه ۱۵۰ کلمه ای پی برد، در موقع آزمون امکان آزمون و خطا و یا شمارش تعداد کلمات نوشته شده خطرناک است.

نکته۵: علاوه بر نوع جملات استفاده شده، املای لغات و گرامر جملات نیز اهمیت دارند بنابراین بهتر است از کلمات و جملاتی استفاده شود که از صحیح بودن آن ها اطمینان دارید.

در ادامه مقالات آموزشگاه غیرحضوری زبان رایز، در مورد Task 2 مهارت رایتینگ ایلتس جنرال نیز صحبت خواهیم کرد.

 


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.