۳ کلمه جادویی در اسپیکینگ ایلتس

3 کلمه جادویی در اسپیکینگ ایلتس

پیشتر در مورد رعایت چهار نکته مهم در بخش اسپیکینگ ایلتس پرداختیم. در این بخش قصد داریم به معرفی سه کلمه مهم و جادویی بپردازیم که می تواند به کسب نمره بهتر در بخش اسپیکینگ به شما کمک کند. هدف از این سه کلمه پیدا کردن فرصت و موضوع مناسب برای صحبت کردن در زمان بیشتر است. همانطور که در مقاله قبل ذکر شد، یکی از عمده ترین اشتباهات متداول در بخش مکالمه ایلتس، عدم توانایی در صحبت کردن به مدت طولانی است. این سه کلمه عبارتند از:

۱- because:

استفاده از این کلمه می تواند به زبان آموز این فرصت را بدهد تا برای جوابی که داده دلایل و توضیحاتی اضافه بیان کند.

به عنوان مثال، به سوال و جواب زیر توجه کنید:

what sort of food do you like?

well, I like pizza a lot (it’s hard to find anything else to say) because I used to have pizza as dinner since my childhood….

۲- but:

استفاده از کلمه but نیز به زبان آموز این فرصت را می دهد تا دلایلی برخلاف آنچه که تاکنون ابراز داشته بیان کند و یا موضوع بحث را به سمتی که می تواند در مورد آن بهتر صحبت کند سوق دهد.

به عنوان مثال:

Have you ever done any volunteer job?

No I haven’t do anything like that yet (it’s hard to find anything else to say) but I’d love to go to some countries like Iraq and….

۳- and

یکی دیگر از کلمات ربطی که می تواند در اضافه کردن جزییات بیشتر به موضوعی که درحال صحبت در مورد آن هستید، کمک کند کلمه and است.

به مثال زیر توجه کنید:

what is your favorite season?

my favorite season is spring because the weather is so nice in my hometown (hard to find anything else to say) And, we will have many holidays because of new years ….


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.