ترجمه آنلاین مقالات و متون تخصصی – کیان ترجمه

امروزه با وجود تمام تلاش هایی که برای ایجاد یک مترجم خودکار و آنلاین صورت گرفته اما هنوز نمی توان به ترجمه های خروجی این سیستم های خودکار تکیه کرد و به آن ها دل بست و اینجاست که بحث هنر ترجمه پیش می آید و باید اذعان کنیم که مترجم باید با تسلط کامل بر زبان مبدا و مقصد بتواند روح، نیت و مفهوم متن را به درستی انتقال دهد. بنابراین ترجمه خوب عبارت است از نزدیکترین معادل در زبان مترجم برای مطلب مورد نظر، با حفظ مشخصات متن اصلی تا آنجا که ظرفیت زبان اول ایجاب کند و عجیب و دور از ذهن به نظر نرسد.

با توجه به تخصصی شدن علوم مختلف و چند شاخه شدن بسیاری از آن ها، ارائه یک ترجمه با کیفیت مستلزم تسلط کامل بر متن تخصصی مورد نظر از سوی مترجم می باشد و از این رو ترجمه تخصصی (Specialized Translation) در هر رشته ای نیازمند وجود مترجمانی است که هم تجربه و هم تحصیلات لازم در آن رشته تخصصی را دارا باشند. قطعا مترجم تخصصی رشته حقوق ترجمه ای روان تر و تخصصی تری از کسی که در رشته مترجمی زبان تحصیل نموده است، ارائه خواهد داد.

کیان ترجمه با گردآوری گروهی زبده از مترجمین بستر لازم برای سپردن ترجمه متون تخصصی خود به مترجمان همان رشته را ایجاد نموده و با آگاهی نسبت به این امر و با هدف کسب بالاترین سطح ارائه خدمات در حوزه ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی فعالیت می نماید.

نحوه کار ما برای سفارش های دریافتی از چند مرحله تشکیل شده است:

  • ثبت سفارش توسط شما
  • شروع به کار و تحویل ترجمه توسط مترجم
  • بازخوانی و بررسی ترجمه توسط ارزیابان ما
  • تحویل ترجمه به شما

فرآیند ثبت سفارش در کیان ترجمه بسیار ساده است و شما می توانید به سایت مراجعه و فرم ثبت سفارش موجود در سایت را تکمیل و متن خود را برای ما ارسال کنید. پس از ثبت سفارش بلافاصله اپراتورهای ما نسبت به بررسی متن شما و محاسبه تعداد کلمات آن اقدام خواهند و پیش فاکتور را به تلفن همراه و ایمیل شما ارسال خواهند نمود.

اگر برای ترجمه مقاله یا هر متن تخصصی به کمک نیاز دارید همین حالا به سایت ما مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. کیان ترجمه در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه ترجمه فوری و با کیفیت به کاربران عزیز می باشد.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.