چطور بیشتر از زبان انگلیسی استفاده کنیم

چطور بیشتر از زبان انگلیسی استفاده کنیم

نکاتی برای افزایش استفاده از زبان انگلیسی

چت روم‌های آنلاین

چت روم‌های آنلاین زیادی مختص زبان های خارجی وجود دارند. این می‌تواند منبعی عالی برای تمرین زبان روزمره باشد. بعضی چت روم‌ها حول محور فرهنگ می چرخند و بعضی دیگر مختص تجربیات سفر دور دنیا هستند. هر زبانی که شما در حال یادگیری آن هستید، به محض این‌که خودتان را دور از مجامع زبانی احساس کردید، چت روم‌های آنلاین روشی عالی برای ادامه‌ی ارتباط است.

روزنامه‌ها

اگر ممکن است، اشتراک حالت چاپی یا دیجیتال یک روزنامه ی خارجی را داشته باشید. خواندن اخبار جدید در به روز نگه داشتن مهارت‌های تکنیکی زبان به شما کمک خواهد کرد. برای این که حداکثر سود را از خواندن روزنامه داشته باشید، مقالات را بلند بخوانید. به این روش شما هم ریدینگ و هم اسپیکینگ را تمرین می کنید.

به موسیقی گوش کنید

حیطه ی دیگر نگه داری زبان تلفظ است. موسیقی روشی فوق العاده است تا شما لهجه و تلفظ  خود را به روز نگه دارید. هر هفته وقت بگذارید و به گویشوران بومی زبان که خود را در آهنگ ابراز می کنند، گوش دهید. چند دقیقه در ماشین در حال رفتن به محل کار گوش دهید یا تعدادی موسیقی خارجی را دانلود کنید و در وقت استراحت خود در محل کار به آن گوش کنید.

با گویشوران بومی گپ بزنید

با توجه به این که شما کجا زندگی می کنید، این ممکن است سخت باشد اما سعی کنید گویشوری بومی را پیدا کنید تا به طور مداوم او را ملاقات کرده و با او صحبت کنید. اگر پیدا کردن شخصی که مایل به گپ زدن است برای شما سخت است، همیشه می توانید به دبیرستان محل خود و کالج زنگ بزنید و بپرسید آیا آن‌ها هیچ فردی را در اختیار دارند یا نه. منابع آنلاین هم وجود دارند که به ارتباط شما با کلوپ های زبان محل در منطقه‌تان کمک می‌کنند.

کلاس تقویتی بگیرید

اگر شما دیگر به طور مداوم به آن زبان خارجی که برای یادگیری‌اش بسیار سخت تلاش کرده‌اید، صحبت نمی‌کنید، پیشنهاد می‌شود که هر چند سال کلاس تقویتی بگیرید تا آن را ادامه دهید.  آموزشگاه زبان ایران آکسفورد همیشه قابل دسترس است تا به شما در نگه داری زبان کمک کند. خواه شما چند جلسه لازم داشته باشید و خواه تدریسی مداوم، استفاده از یک معلم خصوصی آموزش دیده روشی عالی برای به روز نگه داشتن مهارت‌های زبانی شما است.

 


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.