اپلیکیشن تقویت زبان و تقویت تمرکز و حافظه

اپلیکیشن تقویت زبان و تقویت تمرکز و حافظه

اپلیکیشن های بسیاری برای تقویت زبان معرفی شده اند، اما اپلیکیشن elevate که امروز بنا به درخواست قصد معرفی آن را داریم، اپلیکیشنی فوق العاده است که با تمرین ها و سرگرمی های مخلتف سرعت عمل شما، تمرکز شما، و به شکلی هدفمند مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی یعنی speaking یا مهارت صحبت کردن، listening یا مهارت شنیداری، reading یا مهارت خواندن، و writing یا مهارت نوشتاری شما در این زبان را تقویت میکند. اپلیکیشن elevate، ابزاری جدید برای تقویت ذهن و مهارتهای زبان انگلیسی است که به شما کمک میکنه تا:

  • روان تر و دقیق تر صحبت کنید (تقویت speaking)؛
  • صحیح و با دقت (brevity) بنویسید (تقویت writing با افزایش دقت)؛
  • تمرکز بیشتری برای خواندن و گوش کردن داشته باشید (تقویت reading و تقویت listening)؛
  • متون و نوشته های انگلیسی را سریعتر درک و پردازش نمایید؛
  • و …

نکته قابل تحسین در مورد این اپلیکیشن، ارائه برنامه های آموزشی مبتنی بر بازی ها و چالش های شخصی سازی شده است که به مرور زمان و مطابق با پیشرفت کاربر در هر بخش یا مهارت تغییر می کند. بدین ترتیب، با استفاده از این اپلیکیشن، شما قادر خواهید بود به شکلی حرفه ای و علمی مهارت های مهم زبان انگلیسی خود را تقویت نمایید و با اعتماد به نفس و تبحر بیشتر به درک و استفاده از این زبان بپردازید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.