شرکت صنعت شرق فروش و عرضه کننده تجهیزات نظافتی صنعتی

در این مقاله  سعی بر آن داریم تا شما عزیزان را با تجهیزات نظافتی صنعتی و فروشگاه صنعت شرق که بهترین عرضه کننده این محصولات می باشد آشنا کنیم .

برای حفظ سلامت شخصی و عمومی رعایت نکات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا تجهیزاتی در شرکت صنعت شرق عرضه می گردد که به نظافت شخصی و عمومی کمک بسزایی  دارد که شما عزیزان می توانید از فروشگاه اینترنتی صنعت شرق با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت خریداری نمائید.

دستگاه واکس کفش | خرید دستگاه واکس کفش

دستگاه واکس زن کفش دستگاهی نظافتی است که امروزه بیشتر ادارات و سازمانها و شرکتها و حتی منازل نیز از آن به عنوان اساسی ترین کالای مورد نیاز خریداری می کنند.برای بهتر انتخاب کردن این محصول نکاتی را بیان می کنیم.دستگاه واکس دارای دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که در مدل های اتوماتیک با زدن دستگاه به برق و فشردن کلید استارت دستگاه واکس شروع به کار می کند و بسته به نوع کفش مشکی یا قهوه ای بودن کفش مایع واکس بصورت اتوماتیک بر روی فرچه یا برس ریخته می شود و کافی است تنها کفش خود را در زیر برس قرار داده تا کفش شما را پولیش کند.بعد از اتمام با تایمر قطع کن اتوماتیک بعد از ۴۰ ثانیه دستگاه خاموش می گردد.

مدل نیمه اتوماتیک دستگاه واکس زن برقی نیز به همین صورت تنها با تفاوتی در شروع کارکرد بدین صورت که با فشار پا به شیرفشاری دستگاه،مایع واکس روی کفش ریخته شده و بعد با بردن به زیر برس پولیش، کفش خود را واکس می زنید.

برای اطلاع از مدلهای متنوع و پیشرفته خرید دستگاه واکس کفش می توانید با مشاوران شرکت صنعت شرق تماس حاصل نمائید تا بتوانید مناسبترین دستگاه واکس کفش را انتخاب نمائید.

جاروبرقی صنعتی | خرید جاروبرقی صنعتی

یکی دیگر از تجهیزات نظافتی صنعتی دستگاه جاروبرقی صنعتی بوده که برای تمیز کردن محیطهای بزرگ و کوچک و موقعیتهای مختلف از جمله فرش و موکت، موزائیک و کارواشها  مناسب می باشد .جارو برقی صنعتی هم قابلیت جمع آوری گردوغبار و هم قابلیت جمع آوری آب را دارا می باشد.دارای کیت یا برد اتوماتیک بوده و مانع سوختن موتور دستگاهها می شود. در هنگام خرید جاروبرقی صنعتی به این نکته توجه فرمائید که بسته به محیط استفاده شما جارو برقی صنعتی از موتور پرقدرتی برخوردار بوده و قابلیت جابجایی و حمل و نقل راحتی داشته باشد.همچنین وجود برد الکترونیک از امتیازات بالای این محصول بوده است.

باعث افتخار ماست تا بتوانیم کمک شایانی در انتخاب بهترین محصول و با کیفیترین محصولات نظافتی صنعتی برای شما عزیزان داشته باشیم.تیم پشتیبانی صنعت شرق همیشه آماده همکاری و کمک به شما سروران گرامی است.

راههای ارتباطی ما:   ۶۶۹۴۸۶۵۴-۰۲۱   ۶۶۹۴۸۹۷۲-۰۲۱  تلگرام شرکت جهت مشاوره: ۰۹۱۰۸۸۰۰۱۶۷


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.