یادگیری زبان انگلیسی را با چه کتابی شروع کنم؟

یادگیری زبان انگلیسی را با چه کتابی شروع کنم؟

برای شروع فرآیند یادگیری زبان انگلیسی همیشه این دغدغه وجود دارد که چه کتابی برای مطالعه مناسب است. پس از اینکه تصمیم به یادگیری زبان گرفتید مهمترین کار شما انتخاب کتاب های مناسب برای مطالعه است. با توجه به تعداد زیاد کتاب هاب موجود در بازار انتخاب کتاب مناسب جهت آموزش زبان انگلیسی  کاری دشوار به نظر می رسد.

 

در این مقاله  نکاتی را در مورد اینکه چه کتابی جهت مطالعه برای شما مناسب است بیان می کنیم.

سعی نکنید انگلیسی را با خواندن کتاب‌های سنگین و پر از کلمات جدید شروع کنید. ممکن است خیلی زود خسته و دلسرد شوید. کتاب نیز نباید چنان ساده باشد که با خواندن یک کتاب انگلیسی، چیز زیادی یاد نگیرید. من فکر می‌کنم یک کتاب انگلیسی که در هر صفحه آن، ۴ تا ۸ کلمه جدید داشته باشد، برای خواندن و شروع مناسب باشد. نگاهی به مجموعه کتاب‌های English Vocabulary in Use که دانشگاه کمبریج منتشر کرده، بیندازید. ممکن است کتاب مناسبی را در این میان پیدا کنید. کتاب های skill words که توسط دانشگاه آکسفورد و در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته به چاپ رسیده اند نیز می توانند کتاب های مناسبی برای شروع فرآیند آموزش زبان انگلیسی شما باشند. اگر فکر می‌کنید سطح زبان انگلیسی شما چندان خوب نیست، بالاخره باید از یک جایی شروع کنید. زیاد تردید نکنید. شروع کردن به مطالعه هر کتابی ممکن است کمی دشوار باشد. ممکن است چند درس اول کلمات تازه‌ی زیادی داشته باشد. زیاد سخت نگیرید و سعی کنید زودتر شروع کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.