ضرورت یادگیری زبان انگلیسی چیست و چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی چیست و چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی امری بدیهی است. زبان انگلیسی در بسیاری از نقاط دنیا استفاده می‌شود و شما می‌توانید در مسافرت یا در کار خود از این زبان استفاده‌ بکنید. اما اگر هنوز نمی دانید چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم  یا می‌خواهید به بقیه‌ی دوستانتان یک انگیزه‌ی قوی بدهید  دلایل زیر را  بخوانید:

۱- زبان انگلیسی پرمخاطب‌ترین زبان استفاده‌ شده‌ی دنیاست. در کل زمین حدود ۴۰۰ میلیون نفر انگلیسی‌ زبان وجود دارد و ۵۰۰ میلیون نفر نیز انگلیسی را به عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند. پس در کل حدود یک میلیارد نفر در دنیا زبان هم را متوجه می‌شوند. آیا دوست ندارید شما هم به ‌‌آنها بپیوندید؟

 

۲- حدود ۸۰% اطلاعات کامپیوتر‌ها به انگلیسی پردازش می‌شوند. یادگیری فنون کامپیوتر برای افرادی که به انگلیسی تسلط دارند فوق‌العاده راحت تر است.

۳- زبان انگلیسی زبان رسمی اخبار و اطلاعات مبادله‌شده‌ی جهان است. حدود نیمی از روزنامه‌های منتشر‌شده‌ی جهان به زبان انگلیسی است. تنها در کشور هند سه هزار مجله‌‌ی انگلیسی‌ زبان منتشر شده است. اگر دوست دارید همیشه با آخرین اطلاعات و اخبار به‌روز باشید، یادگیری زبان انگلیسی خیلی به دردتان خواهد خورد.

۴-زبانی که بیشتر مردم دنیا در حال یادگیری هستند انگلیسی می‌باشد. در حال حاضر حدود یک میلیارد نفر در حال یادگیری این زبان اند. در کشور چین ۲۵۰ هزار نفر از طریق تلویزیون انگلیسی یاد می‌گیرند!

 

 

۵-بیش از ۸۰% از صفحه‌های اصلی سایت‌ها به زبان انگلیسی‌ است. یعنی با دانستن انگلیسی شما حداقل با موضوع ۸۰ درصد از سایت‌ها آشنا می‌شوید.

۶-حدود ۷۰% ایمیل‌های دنیا به زبان انگلیسی فرستاده می‌شوند! آیا شما هم به استفاده از اینترنت علاقه دارید؟ اگر این‍‌طور است یادگیری انگلیسی برای شما ضروری است.

۷-مسافرت آسانترخواهد شد, شما می‌توانید در حین سفر به ۴۵ کشور انگلیسی زبان لذت بیشتری ببرید و نیازی به راهنما یا مترجم نداشته باشید.

۸-یادگیری این زبان می‌تواند یک مزیت برای پیدا کردن کار یا مهاجرت حتی به کشور‌های غیر انگلیسی‌ زبان برای شما محسوب شود.

۹-با یادگیری زبان جدید دید شما را نسبت به زندگی بازتر خواهد کرد و  ذهنتان نیز تقویت می‌شود.

آیا شما هم درباره زبان انگلیسی سوالی دارید؟

سوالات خود را در بخش نظرات این مطلب مطرح کنید و تا آخر هفته جواب آن را دریافت کنید یا در بخش سوال کنید سایت زبان رمزی آن ها را جستجو کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.