صورت های مختلف name در زبان انگلیسی

صورت های مختلف name در زبان انگلیسی

در این پست به بررسی صورت های مختلف name در زبان انگلیسی می پردازیم. در زبان انگلیسی کلمه name به معنای نام است اما معمولا به تنهایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. برای استفاده از این واژه در زبان انگلیسی معمولا پیشوندهای مختلفی جلوی آن قرار می گیرند که هر کدام معنی خاصی دارند. برای یادگیری نکات کاربردی گرامر زبان انگلیسی و تقویت مهارت مکالمه با ما همراه باشید.

Name

در کشورهایی که زبان رسمی آن ها زبان انگلیسی است، first name به معنی ( اسم کوچک یا نام ) است و آن اسمی است که پدر و مادر در هنگام تولد روی شخص می گذارند. در کشورهای مسیحی ، گاهی به جای first name از عبارت Christian name استفاده می شود.

 

در پرسش نامه ها و نوشته های رسمی زبان انگلیسی به جای first name از forename استفاده می کنند که باید ترجمه شود ( نام ).

( نام خانوادگی ) را به زبان انگلیسی surname ، family name یا last name می گویند. کلمات Mr ،Mrs ،Miss و Ms اغلب با نام خانوادگی افراد به کار می روند و هیچ وقت جلوی اسم کوچک به تنهایی نمی آیند. مثلاً اگر نام کسی John Green  باشد می توان او را Mr Green یا Mr John Green نامید، ولی نمی توان فقط گفت : Mr John.

در زبان انگلیسی Middle names (نام های میانی) نام هایی هستند که پدر و مادر ، علاوه بر first name ، روی شخص می گذارند.

Full name عبارت است از نام ، نام میانی و نام خانوادگی. بنابراین در John Fitzgerald Kennedy ، John نام ، Fizgerald نام میانی و Kennedy نام خانوادگی است.

 


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

۲ دیدگاه

  1. سلام من یک زبان آموز هستم و میخوام بیشتر زبان یاد بگیرم

    پاسخ شما
    • خب برو بیشتر یاد بکیر😂😂😂

      پاسخ شما

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.