نکات کاربردی استفاده از nice در زبان انگلیسی

نکات کاربردی استفاده از nice در زبان انگلیسی

امروز نکات کاربردی استفاده از nice می پردازیم. در زبان انگلیسی رصفت nice در گفتار و نوشتار کاربرد زیادی دارد. اما بسیاری از مردم در کشورهای انگلیسی زبان بر این باورند که در نوشتار بهتر است از صفات دقیق تری استفاده کنیم. برای یادگیری نکات کاربردی گرامر زبان انگلیسی و آموزش استفاده از کلمات زبان انگلیسی با ما همراه باشید.

Nice

صفت nice اغلب به کمک حرف ربط and با صفتی دیگر در جمله زبان انگلیسی ترکیب می شود و بعد از افعال از نوع is و seems بدون اسم به کار می رود:

Your new house looks nice and big.

خانه ی جدیدتان خوب و بزرگ به نظر می آید.

توالی nice and در جمله زبان انگلیسی قبل از اسم نمی آید ؛ پس اگر صفتی که nice با آن ترکیب می شود همراه اسم باشد ، حرف ربط and را نمی توان بین آن ها به کار برد:

This is a nice big house!

خانه ی بزرگ خوبی است.

صفت nice در زبان انگلیسی گفتاری زیاد به کار می رود ؛ با این همه بسیاری از مردم انگلیسی زبان بر این عقیده اند که در نوشتار نباید از آن زیاد استفاده کرد و بهتر است که به جای آن صفت دیگری را به  کار بریم که منظورمان را دقیق تر بیان می کند ، مثلاً در جمله ی :

That area of France is really nice.

این منطقه ی فرانسه واقعاً قشنگ است.

به جای صفت nice می توانیم از صفات دقیق تر زبان انگیسی مانند  beautiful یا interesting استفاده کنیم که هر دو منظورمان را روشن تر بیان می کنند.

آیا شما هم سوالی دارید؟

سوالات زبان انگلیسی خود را در بخش نظرات این مطلب مطرح کنید و تا آخر هفته جواب آن را دریافت کنید یا در بخش سوال کنید سایت زبان رمزی آن ها را جستجو کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.