۴ دلیل برای اینکه چرا زبان انگلیسی مهم است

۴ دلیل برای اینکه چرا زبان انگلیسی مهم است

امروز ۴ تا از اصلی ترین دلایلی که میتونه شما عزیزان رو ترغیب کنه زبان انگلیسی رو مهم ترین برنامه ی زندگیتون قرار بدید ،بررسی میکنیم، باور کنید زبان انگلیسی میتونه مثل یک شاه کلید در زندگی عمل کنه و درهای بسیاری رو به روی شما باز کنه …

۱- people around the world speak English for business.

ممکن است زبان انگلیسی بیشترین تعداد صحبت کننده را در جهان نداشته باشد اما این زبان رسمی در بسیاری از کشورهاست و تخمین زده میشود تعداد افرادی که بصورت منظم از این زبان برای برقراری ارتباط در جهان استفاده می کنند حدود ۲ میلیارد نفر است.

 

۲-  world business 

 انگلیسی زبان غالب کسب و کار است و این اغلب برای افرادی که به بازار کار جهانی وارد می شوند ضروری است که به انگلیسی صحبت کنند . پژوهش ها در دنیای کسب و کار نشان می دهد که ارتباطات بین کسب و کارهای مختلف به وسیله زبان انگلیسی بر قرار می شود. این مسئله در مارکت جهانی نیز بسیار مهم می باشد و در نتیجه زبان انگلیسی می تواند زندگی شما را متحول کند.

۳- english resources

 بسیاری از فیلم ها بزرگ ، کتابها به زبان انگلیسی تولید و منتشر می شود. شما با یادگیری زبان انگلیسی به منابع بزرگی از سرگمی بیشتری دسترسی خواهید داشت و همچنین به درک فرهنگ های دیگر که اطلاعی از آنها نداریم دست خواهیم یافت.

۴- internet

 بیشتر محتوای تولید شده در فضای اینترنت ( بیشتر از ۵۰ درصد) به زبان انگلیسی می باشد بنابراین دانستن انگلیسی به شما این اجازه را می دهد به مقادیر باورنکردنی اطلاعات دسترسی داشته باشید که در غیر اینصورت از استفاده از آن محرومید.

اگر چه یادگیری زبان انگلیسی مشکل و زمانبر است اما می بینیم که این کار چقدر می تواند برایمان ارزشمند باشد و فرصت های زیادی را ایجاد کند.

ته نوشت : اگر از خواندن این مطلب یک نکته مفید یاد گرفتید ؛ لطفا با استفاده از گوگل+ [+g] ما در گوگل محبوب کنید.

راستی اگر حوصله چک کردن هرروز وب سایتها را ندارید در اینستاگرام ما را دنبال کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.